آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-12:53 کد خبر:5780

قابل توجه مسئولین ارشد استان و مقامات مسئول:

نارضایتی مردم از اپراتورهای تلفن های همراه در مازندران

مردم مازندران و مسافران از خدمات دهی اپراتورهای تلفن های همراه به شدت ناراضی می باشند.


به گزارش خزرخبر،با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز،هر یک از اپراتورهای تلفن های همراه با تبلیغات واهی سعی در جذب مشترکان جهت استفاده از سرویس های ارائه شده نموده اند.

بر پایه این گزارش،مازندران که با فرارسیدن عید نوروز پذیرای مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور و حتی دیگر کشور ها می باشد از جایگاه خاصی در کشور برخورد می باشد.

متاسفانه هر ساله این استان در ایام عید و یا مناسبت های مختلف با اختلال و سرویس دهی بسیار ضعیف توسط اپراتورهای معروف به خصوص همراه اول و ایرانسل مواجه می شود.

علی رغم مصاحبه ها و تبلیغات فراوان این اپراتورها و همچنین مسئولین استانداری مبنی بر مهیا نمودن امکانات ویژه جهت ارائه خدمات ویژه در ایام عید،مردم با وضعیت نابسامان برقراری تماس و ارسال پیامک ها مواجه می شوند که دلسردی و نارضایتی مردم را در پی دارد.

حال سوال اینجاست وقتی با کوچکترین مناسبتی وضعیت ارتباطات مخابراتی بهم می ریزد و مردم از حداقل تماس ها و  ارسال پیامک ها محروم می شوند اگر حادثه ای طبیعی در این استان به وجود آید پس باید قید هرگونه ارتباط را زد و مردم باید فکری دیگری نمایند؟!

امیدواریم مسئولین استان فکری اساسی در این مورد نمایند و قبل از آنکه این مشکل در آینده و در حوادث غیر طبیعی آنها را دچار خسارتی غیر قابل برگشت نماید با استفاده از نظرات کارشناسان ،این استان را از این معضل بزرگ اما ساده نجات دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :