آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-15:40 کد خبر:5783

فرماندار چالوس خبر داد:

امکان اسکان 13‌ هزار نفر در واحدهای پذیرایی چالوس

فرماندار چالوس گفت: برای ایام نوروز امسال 60‌ واحد اقامتی با 13‌ هزار تخت برای استقبال از مسافران نوروزی در چالوس آماده شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد‌ناصر زندی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس با تبریک ایام نوروز اظهار کرد: به‌ مناسبت فرا رسیدن سال جدید بر آن شدیم تا با بسته‌های فرهنگی به استقبال نخستین مسافرانی برویم که این شهرستان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کردند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان چالوس، بیان کرد: وجود مناظر زیبای جنگل و دریا در این منطقه سبب می‌شود تا شاهد ورود خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به این منطقه باشیم، بنابراین می‌طلبد تا تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی اندیشیده شود.

زندی با بیان اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر در شهرستان چالوس از دو ماه گذشته اقدامات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی را فراهم آورده است، افزود: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان همه امکانات خود را برای پذیرایی از گردشگران فراهم کرده و در حال آماده‌باش کامل هستند.

وی از آمادگی اسکان برای 60 واحد اقامتی با 13‌ هزار تخت در شهرستان چالوس خبر داد و بیان داشت: 2هزار و 200 واحد اقامتی و ویلای شخصی نیز با اتخاذ تدابیر لازم و با امنیت کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با بیان اینکه از آغاز تعطیلات تاکنون مشکل خاصی در حوزه شهرستان و راه وجود نداشته است، ادامه داد: برای ایمنی مسافران پلیس‌راه، نیروی انتظامی و راهور در آماده‌باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: به‌ منظور کاهش بار ترافیکی در حوزه شهری چالوس تونل شهری که مسیر نوشهر به تنکابن را زیرپوشش دارد با وضعیت کارگاهی و با وجود نیمه‌تمام بودن آن بازگشایی شد.

زندی اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم لاین برگشت آزادراه تهران ـ شمال را بازگشایی کرده و بازگشایی لاین رفت نیز در صورت ورود حجم عظیم مسافران و در صورت نیاز با در نظر گرفتن تمهیداتی صورت می‌پذیرد.

فرماندار چالوس با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نشانه  تدبیر هوشمندانه‌ از سوی مقام معظم رهبری است زیرا با توجه به شرایط و اوضاع حاکم بر منطقه و جهان رمز موفقیت کشور را همدلی و همزبانی دولت و ملت اعلام کرده‌اند.

 این مسئول تصریح کرد: شعار سال 94 بیان‌ کننده اتحاد و همدلی هرچه بیشتر دولت و مردم جهت پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زندی وحدت، همدلی و همگرایی را رمز موفقیت و پیشرفت دولت خواند و افزود: شعار سال به این معناست که در سایه یکدلی و هم‌زبانی ملت و دولت بیش از پیش شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیز ایران خواهیم بود.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال از سوی مدیران دستگاه‌های اداری و مردم اظهار کرد: اگر اتحاد بین مردم و مسئولان مناسب باشد، مردم به کمک دولت بیایند و دولتمردان نیز با تمام امکانات در رفع مشکلات مردم تلاش کنند در تمام حوزه‌هایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل می‌شود.

فرماندار چالوس در پایان با اعلام اینکه شعار امسال در راستای تکمیل شعار سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را در جهت رضایت مردم و اجرای کارهای زیربنایی و فرهنگی به موازات شعار سال گذشته به منصه ظهور برسانند تا در پایان امسال بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :