آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-15:46 کد خبر:5784

فرماندار ساری خبر داد:

اقامت بیش از 11 هزار نفر شب در ساری

فرماندار ساری گفت: تا شب گذشته 11 هزار و 684 هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری داشتیم.


به گزارش خزرخبر،جواد واحدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر ساری از روز 26 اسفندماه در مرکز استان مستقر شد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های 13گانه ستاد اجرایی خدمات سفر، گفت: در گذشته ستاد سفر در 12 کمیته فعالیت می‌کرد اما از امسال کمیته بوم‌گردی نیز به کمیته‌های ستاد سفر افزوده شد.

فرماندار ساری با بیان اینکه کمیته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و کمیته نظارت و بازرسی شهرستان تاکنون مورد خاصی از تخلف را گزارش نداده است، تصریح کرد: 64 نانوایی در سطح شهرستان ساری به صورت آماده‌باش هستند و به شهروندان و مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به نصب بنرهایی که نشانی نانوایی‌های آماده‌باش در آن لحاظ شده و در چهار محور ورودی استان، افزود: توزیع اقلام غذایی و همچنین سیب و پرتقال همچنان ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به تشکیل کمیته دریا در ستاد اجرایی خدمات سفر، ادامه داد: سواحل شهرستان ساری مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته و پارک‌های جنگلی ما هم مملو از مسافران هستند.

واحدی با بیان اینکه شهرداری ساری اقدامات مناسبی در ایجاد حال و هوای فاطمی و همچنین نوروزی انجام داده است، تصریح کرد: بیمارستان‌های شهرستان ساری در آماده‌باش هستند.

وی گفت: تا شب گذشته 11 هزار و 684 هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری داشتیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :