آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-15:49 کد خبر:5785

استاندار مازندران اعلام کرد:

پیش‌بینی افزایش 15 درصدی حضور مسافران در مازندران

استاندار مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز 94 شاهد افزایش 15 درصدی مسافران در مازندران نسبت به سال گذشته باشیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با تبریک سال نو اظهار کرد: در ایام فاطمیه مسئولیت سنگینی بر دوش همکاران و دست‌اندرکاران قرار دارد و با این رویکرد باید بتوانیم وظایف خویش را عملی کنیم.

وی گفت: شاهد حضور مسافران بسیاری از سایر نقاط کشور در مازندران هستیم که در قبال حضور مسافران مسئولیت سنگینی بر عهده مسئولان است و به همین دلیل ستاد اجرای خدمات سفر تشکیل شد.

استاندار مازندران افزود: در سال جاری باید تلاش کنیم که برای ایجاد نظم و امنیت همه توان خویش را به‌کار گیریم.

وی در ادامه با اعلام اینکه رهبر انقلاب امسال را سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اعلام کردند، تصریح کرد: وحدت کلمه یکی از دستاوردهایی بوده که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و باعث تداوم انقلاب تاکنون شده است.

فلاح اضافه کرد: وحدت و همدلی امکان رفع مشکلات استان را فراهم می‌کند، ستاد خدمات سفر نیز در سطح استان مازندران به منظور ارائه خدمات مناسب در سطح استان در حال فعالیت است.

وی بیان داشت: سیاست‌های دولت در سال 93 موفق بود و امیدواریم این روند نیز در سال 94 نیز ادامه داشته باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: همدلی در استان مازندران نسبت به سایر نقاط کشور مثال‌زدنی است.

وی با اعلام اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان مسافران در سال جدید در استان نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد افزایش می‌یابد، گفت: مسئولان وظیفه خطیری در این زمینه دارند و متولیان با عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه رفاه مسافران را فراهم کنند.

استاندار مازندران گفت: بازدید از شهرستان‌ها در برنامه کاری قرار دارد و مسئولان نیز تلاش کنند که در این ایام ماموریت خویش را به صورت موثر انجام دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :