آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-15:54 کد خبر:5786

فرماندار نکا خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در شرق مازندران

فرماندار نکا از برگزاری نمایشگاه‌های سراسری صنایع دستی در ایام نوروز در شرق مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر رحیم قاسمی طوسی در گفت و‌گو با تسنیم افزود: شهرستان نکا با دارا بودن دریا و جنگل‌های  زیبا، بکر و دیدنی‌های مختلف، سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده که تلاش کردیم فضا را برای  میزبانی از مسافران نوروزی مهیا کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیلات سفر و برنامه‌ریزی مناسب، مدارس و مساجد این شهرستان برای ورود و میزبانی گردشگران آماده است.

فرماندار نکا تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و فراهم کردن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی همه ادارت دولتی شهرستان، مردم میهمان نواز این شهرستان آماده  میزبانی از مسافران نوروزی است.

 قاسمی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مسافران در مسیر جاده ای، محدودیت‌هایی از جمله ترافیک سنگین در مسیر کمربندی و جاده‌های داخل شهری رابطه پلیس راهور در همه محورهای ارتباطی منطقه حضور فعال‌تری دارد.

وی افزود: همه ادارات به ویژه دستگاه‌های خدماتی و مرتبط با حوادث غیر مترقبه، از چند روز گذشته با آمادگی کامل، آماده  ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فرماندار نکا گفت: آب معدنی قرمرض چشمه ای بوده که در 10 کیلومتری شهرستان نکا و در میان کوه‌های جنگلی و سرسبز منطقه هزارجریب قرار دارد که مقصد بسیاری از مسافران این مکان دینی است.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزاده‌های شهرستان، گفت: مساجد شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به مسافران آماده هستند.

قاسمی به  برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ورودی‌های شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: مسافران نورزی می‌توانند از این نمایشگاه فرهنگی- هنری و صنایع دستی، دیدن کنند.

فرماندار نکا گفت: طرح دریای مروارید، آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران دریادوست است.

قاسمی گفت: آب‌معدنی قرمرض، جنگل‌های زیبای کوهسارکنده و نهالستان چلمردی، ساحل مروارید در کنار دریای خزر، دریاچه استخر پشت و روستای کلا، آبشار ننوس، گاوکشان، لیدرو، امامزاده ابراهیم، پنج تن، امامزاده‌های در مزار، امامزاده یحیی، امامزاده شاه‌رضا و امامزاده عبدالله غار تاریخی گمیشان  از اماکن دیدنی شهرستان نکا است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :