آخرین عناوین

شنبه 1 فروردين 1394-16:2 کد خبر:5788

فرماندار شهرستان نکا خبر داد:

توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران شرق مازندران

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به افزایش چشمگیر گردشگران به شرق مازندران، گفت: بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران شرق مازندران توزیع شد.


به گزارش خزرخبر،رحیم قاسمی در گفتگو با تسنیم افزود: برپایی ایستگاه ایمنی و سلامت نوروزی سهم مناسبی در معرفی  شهرستان دارد که در ورودی این شهرستان قرار گرفته است.

وی  افزود:این ایستگاه‌ به منظور معرفی آداب و رسوم مسافران و فرصتی برای استراحت مسافرین و به خصوص رانندگان آن‌ها بوده که توسط نیروی انتظامی برپا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: نزدیک به 2 ایستگاه ایمنی و سلامت توسط پلیس راه و چند ایستگاه توسط دهیاری‌ها ایجاد شده که این ایستگاه‌ها فرصتی برای معرفی شهرستان، روستا و مناطق مختلف به مسافرین است.

قاسمی با بیان اینکه کاهش تصادفات رانندگی جاده‌ها با برپایی این ایستگاه‌ها دنبال می‌شود، گفت: برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت نوروزی بستری برای استراحت مسافران و رانندگان و رفع نیازهای خود است که کاهش تصادفات و واژگونی خودرو ها را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: انتقال فرهنگ و آداب و رسوم روستاییان از برنامه‌های این ایستگاه‌ها بوده که با برپایی نمایشگاه، فروشگاه و توزیع بسته‌های آموزشی و فرهنگی، مسافران می‌توانند با آداب و رسوم مردم روستا و شهرستان میزبان آشنا شوند.

 قاسمی افزود: یک کمپ هلال احمر نیز به منظور سفر ایمنی سالم،پیشگیری از تصادفات جاده ای، پایگاههای سلامت محور،پایگاه‌های دوستدار کودک، خیمه‌های نماز و 3 کمپ اسکان نیز در ورودی شهرک شهید عباسپور شهرستان نکا اسکان یافتند.

فرماندار شهرستان نکا با توجه  به  شعار امسال مقام معظم رهبری"دولت،ملت،همدلی و همزبانی "گفت:امیدواریم با یاری خداوند و تدبیر دولت  تدبیر و امید و اتحاد همچنین همدلی همه مردم سال 94 سال پرخیر و برکتی برای همه  مردم  کشور عزیزمان ایران باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :