آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-13:6 کد خبر:5794

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

فعالیت 195 تیم امدادی داوطلب و امدادگر هلال احمر برای نوروز 94

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران کل مصدومین امداد رسانی شده در پایگاه های هلال احمر مازندران را ۷۷۳ مورد و اسکان اضطراری  را ۴۸ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۹۵ تیم امدادی در قالب ۷۱۶ نفر نجات، داوطلب و امدادگر از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعالیت می کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت ۴۰ پایگاه و پست جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برای خدمات رسانی در سطح استان و محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

مهدی ولی پور پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران حوادث جاده ای را مهمترین مورد در محورهای مواصلاتی به استان عنوان کرد.

وی کل عملیات انجام شده از ۲۵ اسفند تا اول فروردین را ۱۱۶ مورد اعلام کرد و افزود: حوادث جاده ای ۳۰، کوهستان دو مورد، مراجعه حضوری ۷۰ و شهری ۱۴ مورد عملیات عنوان کرد.

ولی پور تصریح کرد: از هزار و ۵۳ مورد حادثه دیده، ۷۵۰ مورد درمان سرپایی، ۲۳ مورد انتقالی بوده است.

وی کل مصدومین امداد رسانی شده در این پایگاهها را ۷۷۳، اسکان اضطراری ۴۸ مورد اشاره کرد و گفت: ۱۹۵ تیم امدادی در قالب ۷۱۶ نفر نجات، داوطلب و امدادگر از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعالیت می کنند.

ولی پور کل مراجعین را بیش از ۳۶ هزار اعلام  و اذعان داشت: مراجعین به ایستگاه سلامت ۴۸۲، خیمه ها نماز ۶۳۱، فضای دوستار کودک ۶۵۷، ایستگاههای ایمنی و راهنمایی ۳۵ هزار و ۹۷۲، بهره ور در طرح داوطلب یار ۲۱۹ نفر تاکنون گزارش شده است.

وی بیان کرد: ۳۶ هزار و ۸۸۷ بسته های آموزشی و فرهنگی بین مسافران و گردشگران توزیع شد.

وی گفت: پایگاههای امداد و نجات در سطح استان و محورهای مواصلاتی به استان در خصوص حوادث جاده ای، کوهستانی، مراجعه حضوری و عملیات شهری به ارائه خدمات دهی به مسافران و گردشگران می پردازند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :