آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:9 کد خبر:5798

مدیر عامل انجمن راهنمایان گردشگری مازندران خبر داد:

محل دائمی اطلاع رسانی گردشگران داخلی وخارجی در جاده هراز آمل راه اندازی شد

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری مازندران از راه اندازی محل دائمی اطلاع رسانی گردشگران در جاده هراز و ارائه خدمات آن به گردشگران داخلی وخارجی خبر داد.


به گزارش خزرخبر،عباس حسین زاده روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: این مرکز اطلاع رسانی در پارک جنگلی میرزاکوچک خان آمل واقع شده و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان آمل ومازندران فعالیت می کند.

وی افزود: پیش ازاین دو مرکز اطلاع رسانی راهنمایان گردشگران در جاده کندوان وسوادکوه راه اندازی شده اما به لحاظ حجم مسافران ورودی به مازندران از جاده هراز این مرکز به عنوان فعال واصلی ترین مرکز اطلاع رسانی راهنمایان گردشگری مازندران محسوب می شود.

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری مازندران، هدف از راه اندازی این مراکز را اطلاع رسانی دقیق به مسافران وگردشگران داخلی وخارجی و فراهم شدن آسان تر رزواسیون مراکز اقامتی برای آنان درسفرزمینی از جاده های استان بیان کرد.

حسین زاده، با اشاره به اینکه فعالیت این مراکز از 28 اسفندماه پارسال درجاده های استان آغاز وتا 15 فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این مرکز به طور دائم دو نفر که آشنایی کامل به زبان های انگلیسی، عربی وفرانسه باشند، حضور دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود 150 نفر به عنوان راهنمایان گردشگری دارای کارت از میراث فرهنگی با انجمن راهنمایان گردشگری مازندران همکاری وعضویت دارند.

وی ابرازامیدواری کرد: این مراکز با تمهیدات ویژه مسئولان استانی وصل به سفرهای تابستانی شود تا اهمیت و نقش راهنمایان گردشگری جاده ای بیشتر شناسانده شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :