آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:18 کد خبر:5799

رئیس هلال‌ احمر چالوس خبر داد:

استقرار 3 پایگاه امدادی برای خدمات‌رسانی به مسافران در چالوس

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان چالوس از خدمات‌رسانی سه‌پایگاه امدادی ثابت در طرح امداد و نجات نوروزی سال 94 در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،کردگار محمودی‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر شهرستان چالوس از 25 اسفند‌ماه آغاز به‌کار کرد، اظهار کرد: پایگاه امداد کندوان در کیلومتر 90 ورودی استان البرز واقع در دهانه تونل 11 مستقر است.

وی تصریح کرد: پایگاه کندوان با خودروی آمبولانس، نیروهای انسانی اعم از یک‌ نفر نجاتگر کادر و سه نفر نجاتگر داوطلب و همچنین خودروی ست نجات با یک‌نجاتگر کادر و یک نجاتگر داوطلب به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ندا در کیلومتر 80 واقع در پل زنگوله با خودروی آمبولانس و خودروی ست نجات با تعداد نیروهای انسانی مشابه پایگاه کندوان در حال کار هستند.

وی استقرار پایگاه امداد جاده‌ای کیلومتر 45 جاده چالوس را از دیگر پایگاه‌های ثابت طرح امدادی هلال‌احمر چالوس برشمرد و افزود: این پایگاه که در منطقه لارک مستقر است با یک‌ خودروی آمبولانس به‌ همراه نیروی انسانی کادر و سه‌نفر نجاتگر داوطلب با پست سیار موتوری همراه با یک‌نفر نجاتگر مجهز به کیف کمک‌های اولیه در تفرجگاه و نمک‌آبرود چالوس مستقر شد.

محمودی‌فر از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند تا 14 فروردین در هلال‌ احمر شهرستان چالوس خبر داد و بیان داشت: این طرح با دو‌ پست موقت شامل پایگاه ایمنی و سلامت واقع در پلیس راه کندوان و با به‌کارگیری نیروهای داوطلب جوان برای خوشامدگویی و راهنمایی مسافران نورزی آغاز به‌کار کرده است.

وی در پایان بیان داشت: پست موقت پایگاه ایمنی و سلامت مستقر در پلیس‌راه کناره نیز مسئول خوشامدگویی و راهنمایی مسافران در ایام نوروز است که در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :