آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:24 کد خبر:5800

فرماندار گلوگاه خبر داد:

دروازه ورودی شرقی مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

فرماندار گلوگاه گفت : دروازه ورودی شرقی مازندران با فراهم شدن کامل امکانات و نیروها، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است .


 

به گزارش خزرخبر،عیسی قاسمی طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : 7 مدرسه و 60 کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده و همه آن ها به امکانات اولیه اسکان شبانه مجهز شده اند .
وی بیان کرد : دریای آرام گلوگاه ، جنگل های بکر و چشمه های فراوان ، مقاصد گردشگری بسیاری از مسافران وارد شده به شهر گلوگاه هستند که باید بکوشیم زیرساخت های مناسب برای افزایش مدت زمان ماندگاری آن ها در این مناطق را فراهم کنیم .
فرماندار گلوگاه افزود : یکی از زیرساخت های بسیار ضروری و مغفول مانده این شهر ، احداث دروازه ورودی استان مازندران از سمت استان گلستان است .
قاسمی طوسی ادامه داد : شرایط فعلی مسیر ورودی مازندران زیبنده این استان و شهرستان گلوگاه نیست که با هدف رفع این مشکل ، شهرداری گلوگاه با تخصیص بودجه 16 میلیارد ریالی ، دروازه ورودی مازندران را احداث می کند .
وی بیان کرد : اگر اینگونه زیرساخت ها در گلوگاه ساخته شود ، بر تعداد مسافران این شهر افزوده شده و امکان رونق اقتصادی بیشتر این بخش فراهم خواهد شد .
فرماندار گلوگاه گفت : در تعطیلات نوروز سال گذشته حدود 2 هزار مسافر در مدارس این شهر اسکان شبانه داشتند که انتظار می رود این تعداد با توجه به افزایش تعداد کلاس های در نظر گرفت شده به 3 هزار نفر افزایش یابد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :