آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:29 کد خبر:5801

بخشدار لاریجان آمل خبر داد:

20مسجد و مدرسه درجاده هراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی اختصاص داده شد

بخشدار بخش کوهستانی لاریجان آمل، از اختصاص حدود 20مسجد ومدرسه شبانه روزی بین راهی در جاده هراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در صورت کاهش ناپایدارشدن هوا در روزهای آینده خبر داد.


به گزارش خزرخبر،ولی محمد فضلی روز یکشنبه به ایرنا گفت: از این شمار پنج مدرسه شبانه روزی و 15 مسجد وآستانه های مبارکه امامزاده ها بین راهی در مسیرجاده هراز در بخش لاریجان آمل پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.
وی افزود: باتوجه به این که هنوز سرمای هوا در بخش کوهستانی لاریجان آمل وجوددارد، خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در تامین سوخت رسانی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
بخشدار لاریجان آمل به قرار گرفتن این بخش در مسیر جاده هراز ورودی استان تهران به مازندران اشاره کرد و ادامه داد: از چند ماه قبل ستاد تسهیلات سفر دراین بخش آغار بکار کرد که خوشبختانه تمام دستگاههای اجرائی از آمادگی صددرصد رادارند.
فضلی تصریح کرد: همچنین همه دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای بخش لاریجان هم در این ایام موظف شدند، آمادگی کامل را در روستاها برای پذیرای از مهمانان نوروزی داشته باشند.
وی اضافه کرد: برای رفاه حال بیشتر مسافران نوروزی و مسافران عبوری از جاده هراز همه نانوایی های بخش لاریجان در تعطیلات نوروزی فعال و تعداد 5 نانوائی هم کشیک درنظر گرفته شده است.
بخش کوهستانی لاریجان آمل با حدود 80 روستا وبیش از 12هزار نفر جمعیت به لحاظ قرار گرفتن در مسیر جاده هراز یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب وهوای مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :