آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-14:39 کد خبر:5803

سرپرست میراث فرهنگی رامسر خبر داد:

ظرفیت حدود 80 درصد از مراکز اقامتی رامسر تکمیل شده است

سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رامسر گفت :از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون ظرفیت حدود 80 درصد از مراکزاقامتی این شهرستان گردشگرپذیر تکمیل شده است.


به گزارش خزرخبر،حسین متاجی روز یکشنبه به ایرنا ، گفت : براساس گزارشات دریافتی از دبیرخانه ستاد تسهیلات خدمات سفر از بیست و هفتم اسفند 1393 تاکنون با ورود مسافران و گردشگران به منطقه ظرفیت حدود 80 درصد از مراکزاقامتی بویژه هتل ها دراین شهرستان تکمیل شده است.
وی بدون اعلام شمار مسافران اقامت یافته در این مراکز اقامتی شهرستان ، اظهارداشت : امسال با توجه به همگرایی مطلوبی که در میان مسوولان نهادهای ذیربط با هدف آمادگی درجهت ارائه خدمات بهتر به میهمانان نوروزی ایجاد شده پیش بینی می شود استقبال مسافران و گردشگران به شهرستان بیشتر از سال گذشته باشد.
سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رامسر ، گفت : در زمان حاضر به جز هتل ، متل ، مجتمع های تفریحی و گردشگری، واحدهای اقامتی استیجاری زیرپوشش این نهاد نیز برای مسافران و گردشگران در نظرگرفته شده است.
متاجی همچنین از توزیع بیش از 10 هزار عدد بروشور با محتوای معرفی جاذبه های گردشگری درمیان مسافران و گردشگران دراین ایام خبرداد و افزود : مسافران با دراختیارداشتن این بروشورها به آسانی با مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی آشنا شده و به نحو مطلوب از این امکانات بهره کافی خواهند برد.
وی اظهارداشت : در زمان حاضر ستاد تسهیلات خدمات سفر به طور شبانه روزی در بخشداری مرکزی این شهرستان دایربوده و اعضای کمیته ها نیز هر روز گزارشارت خود را به دبیرخانه این ستاد گزارش می دهند.
شهرستان رامسر ، با برخورداری از 350 باب واحد استیجاری ساماندهی شده ، 20 هتل ، 22 رستوران ، مجتمع های تفریحی و گردشگری ، پذیرایی و نیز 45 باب مرکز اطلاع رسانی درغرب مازندران واقع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :