آخرین عناوین

يکشنبه 2 فروردين 1394-15:20 کد خبر:5806

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

فعالیت 76 پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 76 پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 35 پایگاه هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان در ایام نوروز فعال هستند و مشکل خاصی نداریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز با حضور در محل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فاصله بین مردم و مسئولان در حوزه بهداشت و درمان باید کاهش یابد تا با همدلی به شعار سال مقام معظم رهبری دست یابیم.

وی با بیان اینکه همه سازمان‌ها باید اینگونه باشند که رابطه بین مردم و مسئولان نزدیک شود، بیان داشت: توسعه بهداشت و درمان از اصولی‌ترین مسائل در توسعه کشور است و هرگاه این حوزه در دست متولیان اصلی آن، یعنی در دست مردم باشد در آن حوزه کاری موفق خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه خانه بهداشت از محیطی‌ترین مراکز بهداشتی ما است، ادامه داد: مردم اقبال زیادی به این مراکز دارند و ارتباط مردم با بهورز در روستا از موارد موفق توسعه بهداشت ما در کشور بود که شکل جهانی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه پنج کلینیک ویژه در مازندران فعال است و برنامه داریم امسال در شهرهای بزرگ استان این مرکز را راه‌اندازی کنیم، تصریح کرد: فرمایشات رهبری نکته کلیدی به‌ویژه در حوزه و بهداشت و درمان است.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود 104 آمبولانس برای ایام نوروز در حال آماده‌باش داریم که در روزهای آخر سال 17 دستگاه آمبولانس دیگر هم به این مجموعه اضافه کردیم، افزود: 76 پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 35 پایگاه هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند و مشکل خاصی نداریم.

جان‌بابایی با بیان اینکه نگرانی و چالش عمده ما در حوزه مکان نگهداری مواد غذایی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است که در آخرین جلسه سلامت و امنیت غذایی استان، این موضوع را اعلام کردیم، ادامه داد: وضعیت برخی سرویس‌های بهداشتی هم جزو مسائلی است که نسبت به آن انتقاد داشتیم.

وی گفت: 16 مرکز دیالیز در استان فعال است که تخت‌هایی را ویژه مسافران هم در نظر گرفتیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :