آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-15:53 کد خبر:5827

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

حضور 170 هزار مسافر در روستاهای مازندران/استقبال مسافران از روستاها برای گردشگری

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: طی پنج روز اخیر 170 هزار نفر از جمعیت مسافر مازندران به مناطق روستایی سفر و اقامت داشتند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان صبح امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اینکه وضعیت جوی مازندران سبب کاهش مسافر نشد، اظهار کرد: خدمات راهداری در مناطق صعب‌العبور و مبادی و خروجی استان سبب شد تا مسافران با امنیت کامل به مازندران سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در بخش‌های مختلف امدادی در محورهای استان مستقر و خدمات ارائه می‌دهد، افزود: تاکنون هلال احمر خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه کرده است.

این مسئول با بیان اینکه 45 درصد از جمعیت مازندران را روستاییان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: امسال مسافران زیادی به روستاهای مازندران سفر و اقامت داشتند.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ادامه داد: در پنج روز اخیر 170 هزار نفر از جمعیت مسافر به مازندران در مناطق روستایی ساکن شدند.

وی یادآور شد: براساس گزارش پلیس‌راه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری مواجه بودیم.

نبیان به ریزش کوه در محور هراز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه به لحاظ جوی ریزش کوه در محور هراز پیش‌بینی شده بود، تجهیزات راهداری از قبل برای خدمات‌رسانی به موقع مستقر شد.

وی افزود: ریزش کوه در محور هراز سبب کشته شدن یک خانم شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر تمام مسیرهای منتهی به مازندران باز است و تردد جریان دارد، خاطرنشان کرد: با بازگشایی محور سوادکوه تردد خوبی در این مسیر در جریان است.

وی با اشاره به اینکه دولت برای برون‌رفت از مشکلات مازندران منابع مالی خوبی در نظر گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته دولت برای پروژه عمرانی محور سوادکوه 70 میلیارد در نظر گرفت که امسال این اعتبار به 100 میلیارد تومان تامین منابع شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :