آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-16:12 کد خبر:5830

فرماندار قائم‌شهر خبر داد:

۱۲ هزار گردشگر در قائم‌شهر اقامت کردند

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به افزایش اقامت گردشگران روستایی، گفت: ۱۲ هزار گردشگر در ایام نوروز در شهرستان قائم‌شهر اقامت کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، مهدی محمدی صبح امروز در حاشیه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در جمع خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» اظهار داشت: در شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مسائل و موضوعات مربوط به کشور به آن اشاره شده است.

وی،با بیان اینکه دولت و ملت باید برای رشد و توسعه کشور باید به همدیگر کمک کنند، افزود: اگر نقدی قرار است بر این دولت وارد شود باید به صورت سازنده و کارشناسی شده صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه تحقق آرزوهای بزرگ مشروط به همکاری دولت و ملت است، افزود: پیشرفت اقتصادی و عزت و اقتداری ملی به واسطه مشارکت دولت و ملت صورت می‌گیرد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه رشد گردشگری‌روستایی در مازندران افزایش یافت، افزود: خوشبختانه گردشگری‌ روستایی در شهرستان قائمشهر نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

محمدی با اشاره به تجهیز 9 مدرسه و 115 کلاس درس برای اسکان مسافران در قائمشهر افزود: در حال حاضر دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر قائمشهر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی‌ است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :