آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-17:30 کد خبر:5833

مدیرکل راه آهن شمال اعلام کرد:

جابجایی روزانه 5 هزار مسافر نوروزی از طریق راه‌آهن شمال/تجهیز و بهسازی تمامی کابین ها

مدیرکل راه آهن شمال گفت: برای تعطیلات نوروز روزانه 5 هزار مسافر از طریق راه ریلی راه‌آهن شمال جابجا می‌شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، یوسف گران‌‌پاشا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در اداره کل میراث فرهنگی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته‌ای سه روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو قطار گرگان به تهران از ساری گذر می‌کند، افزود: قطار گرگان به پل‌سفید و برعکس به صورت همه روزه از ساری گذر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه روزانه به‌طور متوسط سه هزار و 500 تا چهار هزار و 500 مسافر از طریق راه ریلی از مازندران جابجا می‌شوند، تصریح کرد: در ایام نوروز میزان جابجایی روزانه مسافر از مازندران به 5 هزار نفر رسیده است.

گران‌پاشا ادامه داد: قطارهای محلی به صورت روزانه به مسافران خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه برای ایام نوروز ایستگاه‌های قطار آماده و به صورت کشیک فعال است، یادآور شد: تمامی سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی داخلی ایستگاه‌های قطار تجهیز شد.

مدیرکل راه آهن شمال ادامه داد: اکیپ‌های آماده‌باش در ستاد پل‌سفید، فیروزکوه، ساری و گرگان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه قطارهای حمل و نقل مسافر و باربری راه‌آهن شمال تجهیز و نوسازی شده است، تصریح کرد: قطار ساری به مشهد بازسازی کامل و قطار گرگان تهران نیز به‌طور کامل تعویض سالن و به چهار تخته مجهز شد.

گران‌پاشا یادآور شد: قطار نجات و ماشین‌آلات سنگین ریلی و جاده‌ای در پل‌سفید مستقر هستند.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه بلیط قطار در راه‌آهن شمال تا 15 فروردین پیش‌فروش شده است، گفت: فروش بلیط آنلاین در تمامی آژانس‌های مسافرتی انجام و اگر برگشتی بلیط داشته باشیم به صورت حضوری به مشتریان فروخته می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :