آخرین عناوین

دوشنبه 17 ارديبهشت 1397-12:37 کد خبر:58645

طی حکمی ازسوی شهردار قائم شهر انجام شد:

انتصاب شهردار منطقه 2 قائم شهر

طی حکمی ازسوی شهردار قائم شهر، فرزند سردار شهید عموئی به عنوان شهردار منطقه ۲ قائم شهر منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری قائم شهر، معین پور صبح روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری، در جمع معاونین و مسئولین شهرداری ، محمد حسین عموئی فرزند سردار شهید موسی عموئی را به عنوان شهردار منطقه ۲ شهرداری قائم شهر تعیین کرد.

در این مراسم معین پور اظهار داشت:همانطور که میدانیم هدف از اجرایی شدن طرح دومنطقه ای در شهر ، خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهر و شهروندان می باشد و همه ما باید در این راه دست در دست هم داده و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف عالی، دست بر نداریم.

شهردار در ادامه افزود:عموئی یکی از نیروهای ارزشمند در این شهر می باشد که پیش از این در کارنامه خود سمت شهردار شهر نوپای ارطه و بخشدار مرکزی قائم شهر را دارد،از این رو می توان با توجه به سوابق ایشان به آینده شهر امیدوار بود و شاهد پویش و حرکتی نو و تازه در شهر باشیم.

در ادامه عمویی ضمن تشکر از محبت و لطف شهردار بخاطر فرصتی که در اختیار ایشان گذاشته شده ، بیان داشت: من این فرصت را برای کمک به مردم شهرم مغتنم شمرده و به آن افتخار میکنم و برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، دست یاری به سوی همه و بخصوص همکارانم دراز می کنم تا باشد در این راه بتوانیم گامی بلند و موثر برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :