آخرین عناوین

چهارشنبه 5 فروردين 1394-20:0 کد خبر:5869

امام جمعه بابل تاکید کرد:

ضرورت مشارکت بیشتر مسئولان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

امام جمعه بابل امدادگران را خادم مردم در مسافرت‌ها، راه‌ها، سختی‌ها و بحران‌ها اعلام کرد و خواستار مشارکت بیشتر مسئولان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی بعدازظهر امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پست ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر بابل اظهار کرد: نقش جمعیت هلال احمر در جذب مسافران نوروزی بی‌بدیل است.

وی خدمت در هلال احمر با هدف امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و در راه‌‌ماندگان را یکی از بزرگ‌ترین عبادت‌ها برشمرد و افزود: این که افرادی با ایثار و از خودگذشتگی، خدمت‌رسانی به مردم را برگزینند و در همه شرایط، ماموریت امدادرسانی خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند، جزو بزرگ‌ترین افتخارات و عبادات محسوب می‌شود.

روحانی با اشاره به جایگاه والا و اهمیت شغل امدادگری، هلال احمر را نهادی عام‌المنفعة دانست که امدادگران آن با خدمت‌رسانی به موقع، نوعی ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند.

امام جمعه بابل امدادگران را خادم مردم در مسافرت‌ها، راه‌ها، سختی‌ها و بحران‌ها برشمرد و خواستار مشارکت بیشتر مسئولان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی شد.

رئیس هلال احمر بابل نیز اظهار کرد: در ایام نوروز یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و دو گشت امداد موتوری خدمات ارزنده‌ای به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

علی پورباقر از استقرار سه کمپ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این ایام خبر داد و افزود: در این کمپ‌ها چادر کودک و خیمه نماز مستقر است که توسط روحانیان مستقر پاسخگوی سوالات شرعی مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار نفر مسافر نوروزی تاکنون با مراجعه به این پایگاه‌ها از خدمات مورد نیاز بهره‌‌مند شدند، گفت: داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر بابل در این ایام همکاری خوبی با ما دارند و روزانه 30 نفر به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :