آخرین عناوین

چهارشنبه 5 فروردين 1394-20:38 کد خبر:5870

در ستاد اجرایی خدمات سفر انجام می شود:

برنامه «نوروز مازندران در قاب رسانه» برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت:در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برنامه‌ای با عنوان «نوروز مازندران در قاب رسانه‌ها» تشکیل می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دلاور بزرگ‌نیا ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برنامه‌ای با عنوان «نوروز مازندران در قاب رسانه‌ها» تشکیل می‌شود.

وی گفت: برترین گزارش‌های خبری و تصویری اهالی رسانه با موضوع سفرهای نوروزی گردشگران مورد بهره‌برداری ستاد تسهیلات سفر مازندران قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران افزود: با این هدف که پوشش رسانه‌ای نوروز امسال متفاوت‌تر و بهتر از سال‌های گذشته باشد، آثار برتر گزارشی و خبری خبرنگاران به وسیله روابط عمومی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران انتخاب و مورد بهره‌برداری رسانه‌ای قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دوره زمانی این انتخاب مربوط به تعطیلات نوروزی است، ادامه داد: بهترین خبرها، تیترها، گزارش‌های مکتوب و تصویری انتخاب شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران و خبرگزاری میراث آریا و سایر رسانه‌های مجازی منعکس می‌شود.

بزرگ‌نیا اظهار کرد: این فراخوان با هدف انتخاب برترین آثار رسانه‌ای در زمینه اطلاع‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی و معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، بومی و طبیعی مازندران و ارج نهادن به جایگاه ارزشمند اطلاع‌رسانی و ارتباطات و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه در زمینه رونق گردشگری در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین‌ها و سنت‌های مازندرانی، جلوه‌های بهاری طبیعت مازندران، تلاش‌های انجام شده در پذیرایی از گردشگران، جاذبه‌های تاریخی و بومی، نمایشگاه‌ها و رویدادهای نوروزی و ... از جمله مهم‌ترین موضو‌ع‌هایی است که در میز تحریریه ستاد تسهیلات سفر، مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در پایان گفت: اهالی رسانه می‌توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی farhangi@mchto.ir ستاد خدمات سفر مازندران ارسال کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :