آخرین عناوین

چهارشنبه 5 فروردين 1394-21:41 کد خبر:5873

رئیس اداره میراث فرهنگی نوشهر اعلام کرد:

اقامت بیش از 396 هزار مسافر در نوشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نوشهر گفت: بیش از 396 هزار نفر در نوشهر تا پنجمین روز از سال‌ جاری در شهرستان نوشهر اقامت کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی اسحاقی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اداری این شهرستان در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر از 25 اسفند 93 افتتاح و آغاز به‌کار کرد، اظهار کرد: مانور عوامل اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر، بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی و نظارت بر اماکن گردشگری از جمله اقدامات این ستاد در طول این مدت بوده است.

وی افزود: از تاریخ 28 اسفند سال گذشته تا پنجمین روز از سال جدید 396 هزار و 798 نفر در نوشهر اقامت در شب داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نوشهر با تاکید بر اینکه آمادگی کامل در شهرستان نوشهر برای پذیرایی از مسافران و گردشگران وجود دارد، تصریح کرد: در این مدت به جز یک مورد شکایت که با بررسی موضوع حل شد، هیچ‌گونه شکایت دیگری نداشتیم 50 هزار جلد بروشور و اقلام تبلیغاتی استانی و شهرستانی بین مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان نوشهر توزیع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز با بیان اینکه پلیس در آمادگی کامل قرار دارد، اظهار کرد: چهار ایستگاه سیار پلیس در مناطق پرتردد شهرستان نوشهر استقرار یافتند.

شمس‌الدین کرمانی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در این مدت صورت گرفت، افزود: در بخش جرائم خشن مانند قتل، زورگیری، کیف‌قاپی و نیز در بخش تصادفات با کاهش زیادی روبرو بودیم.امیدواریم در سایه همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت شاهد توسعه هر چه بیشتر امنیت پایدار باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :