آخرین عناوین

چهارشنبه 5 فروردين 1394-21:48 کد خبر:5874

قائم‌مقام ستاد اسکان فرهنگیان مازندران خبر داد:

پیش‌بینی پذیرش 300 هزار فرهنگی در مازندران

قائم‌مقام ستاد اسکان فرهنگیان مازندران با بیان اینکه سال گذشته 240 هزار نفر روز اسکان فرهنگیان در مازندران انجام شد، گفت: امسال پیش‌بینی کردیم پذیرای 300 هزار فرهنگی در استان باشیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدتقی عباس‌پور ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مازندران از استان‌های مسافرپذیر است و رغبت بالایی برای سفر به مازندران وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 240 هزار نفر روز اسکان فرهنگیان در مازندران انجام شد، گفت: امسال پیش‌بینی کردیم پذیرای 300 هزار فرهنگی در استان باشیم.

 قائم‌مقام ستاد اسکان فرهنگیان مازندران با اشاره به اینکه مازندران در ردیف دوم پذیرش فرهنگیان قرار گرفته است، افزود: بعد از خراسان‌رضوی، مازندران دومین استان در اسکان فرهنگیان را به خود اختصاص داد.

عباس‌پور با بیان اینکه تلاش ما بر این است که به هیچ فرهنگی برای اسکان، پاسخ منفی ندهیم، ادامه داد: اگر در اختصاص مکان به فرهنگیان دچار مشکل شویم، نمازخانه‌ها به عنوان ظرفیت بالقوه برای پذیرش همکاران فرهنگی آماده است.

وی با اشاره به پذیرش 11 هزار و 376 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان در مازندران، افزود: شهرهای رامسر، ساری و بابلسر بیشترین پذیرش فرهنگیان را داشتند.

عباس‌پور گفت: ستاد اسکان فرهنگیان مازندران با 450 مدرسه و بیش از سه هزار و 500 کلاس درس آماده پذیرایی از فرهنگیان و غیرفرهنگیان است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :