آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-0:2 کد خبر:5877

خبرهای جمعیت هلال احمر مازندران در یک نگاه

مهمترین عملکردها و خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر مازندران در روز پنجم فروردین 94 منتشر شد.


به گزارش خزرخبر،مسئولان و بخش های مختلف جمعیت هلال احمر مازندران در عید نوروز به ارائه خدمات مختلف به هموطنان مسافر و گردشگر  پرداخته اند که مسئولان استانی در بازدید از این خدمات و کمپ ها ضمن اعلام رضایت ،قدردانی خود را از این عملکرها اعلام نموده اند که منتشر شد.

&خبر1

بازدید امام جمعه بابل از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر

حجت الاسلام والمسلمين  حسن روحاني، امام جمعه شهرستان بابل ضمن حضور در پست ها و پايگاههاي امدادونجات و ايمني و سلامت مسافرين نوروزي جمعيت هلال احمر از خدمت رساني اعضاي اين جمعيت تقدير نمودند.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران  حجت الاسلام والمسلمين روحاني مجموعه جمعيت هلال احمر را از زمره دستگاههاي خدمت رسان توصيف كردند كه خدمات اعضاي آن بدون هيچگونه چشمداشت مادي به همنوعان ارائه مي گردد.

&خبر2

تقدیر فرماندار ساری از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر

فرماندار شهرستان ساري با حضور در پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي شهيد عباس دشتبان اين شهرستان از خدمات جمعيت هلال احمر در ايام نوروز تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران در اين بازديد مهندس جواد واحدي ضمن قدرداني از برنامه ها و طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر استان و خدمت رساني مطلوب به نيازها و فوريت هاي امدادي گردشگران نوروزي گفت:جمعيت هلال احمر از جمله سازمانهاي بسيار مهم در ستاد تسهيلات سفر است كه خدمات مهمي را چه در ايام نوروز و چه درايام تابستان به گردشگران ارائه مي دهد.

وي گفت:خدمات هلال احمر همواره موجب آرامش خاطر ونشاط ميهمانان استان مي شود .

&خبر3

تقدیرامام جمعه و فرماندار جویبار از طرح های نوروزیجمعیت هلال احمر

حجت الاسلام والمسلمين قلي پور امام جمعه ومهندس رضا گنجي فرماندار شهرستان جويبار ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر دراين شهرستان، از خدمت رساني اين جمعيت به گردشگران و ميهمانان نوروزي استان تقدير كردند.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران، امام جمعه جويبار خدمات هلال احمر را خالصانه و بسيار ارزشمند توصيف كرد و از مديريت هلال احمر استان به خاطر برنامه ريزي مطلوب و موثر براي ارائه خدمات موردنياز به گردشگران و مسافرين نوروزي تقدير كرد.

فرماندار جويبار نيز خدمات هلال احمر را نشانه عشق اعضاي آن به همنوعان دانست و گفت:مردم جمعيت هلال احمر را به عنوان سازماني مردمي و خدمت رسان دوست دارند و خدمات اين تشكيلات غيردولتي باعث آرامش و اطمينان مسافرين و گردشگران خواهد شد.

گفتني است در اين بازديد چند تن از مديران اين شهرستان نيز حضورداشتند.

&خبر 4

بازدید نماینده مردم آمل در مجلس از طرح های ن.ر.زی جمعیت هلال احمر

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر در اين شهرستان، از خدمات اين جمعيت در ايام نوروز تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران «دكترعزت اله يوسفيان» در سخناني تمهيدات و برنامه هاي جمعيت هلال احمررا براي ارائه خدمات موردنياز به مسافرين نوروزي مطلوب و خوب توصيف كرد و افزود:خدمات جمعيت هلال احمر امسال بسيار پررنگ تر از سالهاي قبل است كه اين امر باعث خرسندي و نشانه پيشرفت هاي خوب در اين سازمان مردمي است.

وي هلال احمر را سازماني مردمي توصيف كرد و گفت:شايسته است حلول سال جديد را به همه اعضاي اين سازمان تبريك بگويم و از تلاش هاي ارزنده آنها صميمانه تقدير نمايم.

&خبر5

تقدیر مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ضمن حضور در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار از خدمات نوروزی این جمعیت تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر  استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین علیزاده گفت: جمعیت هلال احمر یکی از سازمان های مردمی است که خدمات مورد نیاز شهروندان را بدون هیچ گونه انتفاعی ارائه می دهد.

 وی افزود: بی تردید خدمات اعضای این سازمان به ویژه در ایام بحرانی و حوادث جاده ای بر کسی پوشیده نیست .

علیزاده اظهار داشت: به طور کلی باید گفت اعضای هلال احمر اعم از جوانان ، امدادگران و داوطلبان ایثارگرانی هستند که در مواقع مختلف نیازمندیهای شهروندان را برآورده می سازند.

وی تسریع کرد: خدمات اعضای هلال احمر که در ایام تعطیل نوروز به مردم ارائه می شود شایسته تقدیر است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :