آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-16:46 کد خبر:5879

در هشت روز گذشته صورت گرفت:

انجام بیش از 2 هزار ماموریت از سوی اورژانس مازندران

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: از 27 اسفند 93 تا پنجم فروردین سال جاری، دو هزار و 716 ماموریت از سوی اورژانس 115 استان انجام شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهین تفضلی صبح امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از 17 اسفند 93 تا پنجم فروردین ماه سال‌جاری 2 هزار و 716 ماموریت از سوی اورژانس 115 مازندران انجام شد، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و 76 ماموریت مربوط به تصادف غیرجاده‌ای و 630 ماموریت مربوط به تصادف شهری و جاده‌ای بوده است.

وی افزود: دو هزار و 322 ماموریت از اورژانس مازندران و 394 ماموریت مربوط به اورژانس بابل است.

این مسئول به حوادث ویژه در 48 ساعت گذشته در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: پنج تصادف در محور هراز، کندوان، کیاسر و نکا در محورهای استان صورت گرفت.

تفضلی افزود: در ماموریت‌های انجام شده از سوی اورژانس 115 مازندران 29 نفر مصدوم و یک فوتی گزارش شد.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران با بیان اینکه مسمومیت با منواکسیدکربن از موضوعاتی است که طی روزهای اخیر گزارش می‌شود، تصریح کرد: روز گذشته در گلوگاه یک خانواده سه نفره که مسافر هم بودند در چادر مسافرتی دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که بعد از اقدامات درمانی اولیه از سوی اورژانس 115 به بیمارستان ثامن گلوگاه منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه روزانه گزارش مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن از سطح استان به اورژانس 115 اعلام می‌شود، ادامه داد: لازم است هموطنان به‌ویژه مسافران برای استفاده از سیستم گرمایشی نسبت به سوخت ناقص و احتراق ناشی از گاز دقت داشته باشند.

تفضلی یادآور شد: در صورت مشاهده مسمومیت با گاز منواکسیدکربن لازم است مصدومان به فضای آزاد منتقل شوند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: گردشگران برای استفاده از سیستم گرمایشی از گاز پیک‌نیک در چادرهای مسافرتی استفاده نکنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :