آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-16:48 کد خبر:5880

امکان اقامت 700 نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان سوادکوه

10 پایگاه برای اسکان فرهنگیان در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی آمادگی استقبال از حدود 700 نفر از فرهنگیان را دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، طرح اسکان فرهنگیان در مراکز آموزشی آموزش و پرورش از طرح‌هایی است که به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان و کاهش هزینه‌های سفر انجام می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی که از سال‌ها قبل به صورت مستقل فعالیت می‌کنند نیز در طرح اسکان فرهنگیان برنامه‌ریزی کردند.

در مصاحبه با دو مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به بررسی وضعیت اسکان فرهنگیان در مراکز آموزشی آموزش و پرورش شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی پرداخته شده است.

30 مکان اقامت برای مسافران فرهنگی نوروزی در سوادکوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برنامه‌ریزی اسکان فرهنگیان در شش پایگاه نوروزی آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: 30 کلاس با امکانات رفاهی و خدماتی مناسب در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

غلامرضا افشون با بیان اینکه شش پایگاه نوروزی در هنرستان شهید بهشتی زیراب، دبیرستان دادگر پل‌سفید، شهید نوری و شبانه‌روزی «لله‌بند» در بخش‌های مختلف آماده حضور مسافران هستند، افزود: برنامه اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی از 28 اسفند سال 93 تا 13 فروردین سال 94 در سوادکوه اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال فرهنگیان نسبت به سال گذشته در چهار روز اول تعطیلات نوروزی کمتر بوده و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در مواقع بحرانی امکان استقرار حدود 500 نفر را دارد.

آمادگی 3 پایگاه برای اسکان فرهنگیان نوروزی در سوادکوه‌شمالی

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، با اشاره به وجود دو مدرسه و یک باشگاه ورزشی آموزش و پرورش به عنوان پایگاه ثابت اسکان فرهنگیان در این شهرستان، گفت: یک مدرسه هم به عنوان ذخیره اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

حشمت محمودی با بیان اینکه 15 کلاس و باشگاه ورزشی به منظور اقامت فرهنگیان در این شهرستان مهیا شده است، افزود: هر شب 30 خانوار فرهنگی از امکانات اقامت در این شهرستان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال فرهنگیان از پایگاه‌های اقامت نوروزی در شهرستان سوادکوه مناسب بوده است و امکان در اختیار قرار دادن این پایگاه‌ها به غیر از فرهنگیان را در اختیار نداریم و مجبور به پاسخ منفی به متقاضیان غیر‌فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: در مواقع بحرانی، هنرستان شهید چمران را به عنوان ذخیره در نظر داریم و به غیر‌فرهنگیان هم در مواقع بحرانی خدمات می‌دهیم.

محمودی از آماده‌باش آموزش و پرورش سوادکوه‌شمالی در نوروز خبر داد و اظهار کرد: از 28 اسفند سال گذشته تا پنج فروردین 94 تعداد 210 خانوار فرهنگی از امکانات اقامتی آموزش و پرورش سوادکوه‌شمالی استفاده کردند.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه‌شمالی گفت: بیش از 50 درصد از اقامت‌کنندگان در پایگاه‌های نوروزی آموزش و پرورش سوادکوه‌شمالی از طریق اینترنت ثبت‌نام کردند و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در مواقع بحرانی امکان استقرار حدود 200 نفر را دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :