آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-16:54 کد خبر:5882

معاون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران خبر داد:

اجرای طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران

معاون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران از اجرای طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در این استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهران حسنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: امسال با توجه به طرح ابلاغی از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور؛ طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان اجرا شد.

وی افزود: این طرح در مازندران از تاریخ 29 اسفند 93 اجرا شد که با جامعه آماری به حجم 10 هزار نمونه به صورت خوشه‌ای، تصادفی و ترکیبی در تمامی شهرهای استان در دست اجراست.

این مسئول با اشاره به اینکه در این طرح تعداد 30 نفر نیرو به‌ کار گرفته شدند، تصریح کرد: موضوعاتی از قبیل وضعیت خدمات اسکان، رفاه، خدمات نظارت و تنظیم بازار، حمل و نقل، اماکن تفریحی و رسیدگی به شکایات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، خدمات شهری، امداد و نجات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

حسنی عنوان داشت: نظرسنجی از مسافران پس از تجزیه و تحلیل به مسئولان کمیته‌های ستاد استانی و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای اجرایی خدمات سفر شهرستان‌ها به‌ منظور رفع نواقص، نارسایی‌ها و تقویت نقاط قوت خدمات ارائه شده ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، بیش از چهار میلیون مسافر نفر شب در مازندران اقامت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :