آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-16:56 کد خبر:5883

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

انجام بازرسی از 240 بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از انجام بازرسی از 240 بقعه متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 140 بقعه و امامزاده مازندران، اظهار کرد: آیین سوگواره یاس نبوی در بیش از 300 بقعه و امامزاده استان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از روزهای نخستین اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری استقبال از مسافران و میهمانان در بقاع متبرکه مجری این طرح انجام شد، افزود: اماکن مذهبی استان قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند.

علیزاده تصریح کرد: مازندران با وجود تعداد زیادی از امامزادگان که در خود جای داده، زمینه مساعدی برای ترویج گردشگری مذهبی دارد و مسافران می‌توانند در این اماکن اسکان کنند و به آرامش برسند.

وی با اشاره به اینکه 870 زائرسرا و 110 سوئیت در اماکن متبرکه استان مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی هستند، بیان داشت: این سوئیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی سال 94 در قالب طرح آرامش بهاری مهیا شده است.

این مسئول از اسکان 35 هزار مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران خبر داد و ادامه داد: این تعداد مسافر نوروزی از ابتدای آغاز طرح آرامش بهاری تا امروز در بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از انجام بازرسی از اماکن متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد و افزود: 6 تیم بازرسی از 240 بقعه و امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری مازندران بازرسی می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه 100 روحانی اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت استان فعالیت می‌کنند، گفت: رئیس اعزام مبلغان سازمان اوقاف از فعالیت مبلغان طرح نوروزی آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت مازندران بازرسی می‌کند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :