آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-17:19 کد خبر:5887

فرماندار بابلسر:

با توسعه گردشگری ، بیکاری را ریشه کن می کنیم

سرپرست فرمانداری بابلسر گفت:با سامان بخشی و مدیریت بخش گردشگری در شهرستان می توان در کوتاهترن زمان مشکل بیکاری شهرستان را ریشه کن کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، سید علی اسد در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار مازندران در فرمانداری بابلسر برگزارشد، با بیان اینکه حضور استاندار دراولین جلسه شورای اداری نشان از توجه ایشان به این شهرستان است ،اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های سنگین دولت در سال 94، زیباترین شعاری که می‌توانست انتخاب شود «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» بود،امیدواریم شاهد افزایش خدمات رسانی و رضایتمندی مردم شریف باشیم.

وی گفت: خوشبختانه یکی از ارکان اصلی همزبانی، مشارکت بالای مردم شهرستان است که در سال گذشته در بحث آسفالت راه روستایی بیشترین مشارکت را در کشورداشته ایم.

 فرماندار بابلسر با اشاره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جدید گفت:به گونه ای برنامه ریزی می کنیم تا هم  منویات مقام معظم رهبری محقق شود و هم رعایت اصل امانتداری صورت خواد پذیرفت.

این مسئول برنامه های خود را درسال جدید پیگیری و ار تقاء راههای مواصلاتی و ایجاد زیر ساختهای لازم در جهت توسعه گردشگری عنوان کرد وافزود: کلیه طرهای نیمه تمام هادی روستایی در سال جدید به اتمام خواهد رسید.

اسد با بیان اینکه از نظر کیفی در بحث آب شرب در شرایط خوبی هستیم گفت: از نظر کمی در شرایط بحران و افزایش جمعیت دچار مشکل کمبود شدید آب شرب هستیم که با بهره برداری و اتمام پروژه شبکه خط انتقال آب شرب به سد البرز در سالجاری مشکلات بحران آب برای شهر های گروه الف مرتفع شود.

سرپرست فرمانداری بابلسر به صنعت مبل ، نیشکر و محصولات باغی و کشاورزی نظیر توت فرنگی در بخش بهنمیر اشاره کرد و گفت: بنا داریم شهرکهای صنفی در بخش بهنمیر ایجاد کنیم.

وی افزود: با ساماندهی و ایجاد صنایع تبدیلی و برندسازی می توانیم کیفیت محصولات را ارتقاء دهیم.

اسد با بیان اینکه شهرستان بابلسر در بحث گردشگری استعداد خوبی دارد اظهار کرد:قطعا می توانیم بخشی از مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان را با توسعه صنعت گردشگری مرتفع کرد.

وی گفت: با سامان بخشی و مدیریت بخش گردشگری در شهرستان می توان در کوتاهترن زمان مشکل بیکاری شهرستان را ریشه کن کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: ارتقاء سطح کیفی مراکز اقامتی ضروریست و آنچرا که در شأن مسافران و گردشگران است باید تلاش کنیم.

وی در ادامه اقدامات ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان اشاره و گفت:بازدی های مستمر و سرزده به همه مراکز خدماتی در دستور کار ستاد است.

اسد کنترول کیفی و بهداشتی را مهم دانست و گفت:خدمات خوبی برای استقبال ازمسافران وجود دارد و در بحث نظارت عملکرد خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعالیتهای اکیپهای هلال احمر ،نیروی انتظامی ستاد اسکان فرهنگیان اظهار کرد: در بحث اسکان فرهنگیان نسبت به سال گذشته 10درصد رشد داشته ایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر به ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز برای حمایت از هنرمندان این بخش خواند و گفت: برای اولین بار در استان مراقبت از دریا در ایام نوروز با 15 نفر ناجی و تعدادی جت اسکی و قایق فراهم شده تا خطرات احتمالی در ساحل را کاهش دهیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :