آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-17:33 کد خبر:5888

امام جمعه بابلسر:

فرهنگ تکریم ارباب و رجوع در ادارات مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بابلسر گفت: فرهنگ تکریم ارباب و رجوع در ادارات مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فرمانداری بابلسر، حجت‌الاسلام علی اکبر طلابیان امروز 20اسفند در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات مجتمع بانک رفاه با اشاره به نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: باید ببینیم تا چه اندازه توانستیم در تحقق این شعار موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه سال اقتصاد و فرهنگ تنها محدود به یکسال نبوده بلکه باید در سالهای پیاپی اجرا تا به عنوان یک اصل مهم در بین آحاد جامعه نهادینه شود،گفت: همه ما در پیشگاه خدا و رهبری برای تحقق این شعار مسئولیم.

امام جمعه بابلسر با  انتقاد به اینکه فرهنگ تکریم ارباب و رجوع توجه نشده است،گفت: چاپلوسی در ادارات جای خود را به واقعیت ندهد و از پارتی بازی در سطح ادارات جلوگیری شود.

 طلابیان با تاکید به بررسی نحوه چگونگی عملکرد مدیران و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها بیان داشت: نحوه برخورد برخی مدیران در ادارات جهت رسیدگی به مشکلات مردم مناسب نبوده و نیاز به رسیدگی دارد.

خطیب جمعه بابلسر با بیان اینکه تشویق و تنبیه کسی موجب خوشحالی و ناراحتی شما نشود،گفت: تشویق ناعادلانه برای برخی از روسا موجب قضاوت،گناه و غیبت دیگر روسا نشود.

طلابیان با تاکید بر مجاهده،مجاهده  در راه خدا را موجب ترس دشمن دانست و افزود: تنها با جهاد،مبارزه و مجاهده می شود با دشمن مقابله کرد و در مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه اگر مدیران با مجاهده کار خود را شروع کنند،خدا راه رسیدن به اهداف را برای آنها آسان می کند،بیان کرد: باید ببینیم در یکسال گذشته تا چه اندازه بر مجاهدت خود افزودیم.

امام جمعه بابلسر در پایان با اشاره به ایام نوروز و مصادف شدن با ایام فاطمیه از مردم و مسئولان خواست حرمت این ایام را حفظ کنند.   

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :