آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-17:37 کد خبر:5889

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل:

نجات‌گران هلال احمر در گردنه‌های آمل امدادرسانی می‌کنند

سرپرست جمعیت هلال احمر آمل از فعالیت ۵۰ نیروی امدادگر این نهاد در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: نجات‌گران هلال احمر در گردنه‌های آمل امدادرسانی می‌کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم،جمشید نیکزاد با بیان اینکه در اجرای طرح نوروزی در سال‌های گذشته براساس اهداف هلال‌احمر و امداد و نجات محور مواصلاتی پلور، کهرود، گزنک و سرخ‌رود پست‌های راهنمایی، ایمنی، سلامت مسافران نوروزی در دستور کار است، اظهار داشت: نیروهای امدادونجات هلال احمر این شهرستان قبل از آغاز سال‌94 در چهار پایگاه ثابت امدادونجات جاده‌ای مشغول بکار شدند.

وی با اعلام اینکه در در اجرای این طرح سه پست راهنمایی، ایمنی سلامت مسافران در پلیس راه آمل، دابودشت و محمودآباد مستقر شدند، افزود: امسال برای سلامت گردشگران نوروزی سه دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودرو نجات و سه دستگاه موتور آمبولانس برای امدادونجات در تصادفات محور هراز امدادرسانی می‌رسانند.

نیکزاد ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی سال 94 حدود 10 کارمند و 40 نجاتگر جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل در محورهای مواصلاتی و جاده‌ای مشغول خدمات‌ٰسانی هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت همزمان با فرارسیدن سال جدید, بیان کرد: این طرح محور حمایت خانواده‌های بی‌بضاعت تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر هستند که شامل زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌شود.

نیکزاد افزود: قبل از سال‌ نو حدود 550 بسته در دستور کار گرفته و بین این خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

وی, توزیع این سبد غذایی را 18 اقلام غذایی از سوی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان بیان و عنوان کرد: این سبدغذایی شامل برنج، روغن، چایی، ماکارونی، رب، سویا، قند به نیازمندان بوده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه پارسال توزیع سبد غذایی حدود 700 بسته بوده است، تصریح کرد: این نهاد علاوه بر اجرای طرح فرشتگان رحمت، دو طرح رمضان مهر و همای رحمت برای کودکان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت در ماه رمضان در دستور کار دارد.

وی، یکی از مشکلات اساسی این نهاد در توزیع کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند عدم ساماندهی این خانواده‌ها بیان و عنوان کرد: متاسفانه این افراد در چندین موسسه‌ها و نهادهای حمایتی ثبت‌نام بوده و از کمک‌های این موسسه‌ها بهره‌مند می‌شوند که هم‌اکنون برای ساماندهی این خانواده‌ها رایزنی‌های اولیه با موسسه‌ها و نهادها انجام شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :