آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-20:27 کد خبر:5892

مدیر عامل هلال احمر مازندران خبر داد:

توزیع200 هزار بسته فرهنگی بین مسافران نوروزی در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همزمان با آغاز سفرهای نورزی بیش از ۲۰۰ هزار بسته فرهنگی، بروشور اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی‌و تاریخی‌بین مسافرین نوروزی‌توزیع شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، مهدی‌ولی‌پور ظهرامروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان، اظهار داشت:  از 25 اسفند تاکنون بیش از 200هزاربسته فرهنگی و اطلاع رسانی بین گردشگران نوروزی توزیع شد.

ولی پور با بیان اینکه 198 هزار نفر به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی مراجعه کردند، افزود: دو هزار و 160 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از این طرح بهرمند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود:، دو هزار و 600 نفر نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دو هزار نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک و بیش از 500 نفر با مراجعه به ایستگاههای طرح داوطلب یار خدمات موردنیاز را دریافت کردند.

ولی‌پور گفت: بیش از200 هزاربسته فرهنگی ،بروشور اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

وی‌گفت: 895 نفر عضو جوان و 86 نفر عضو داوطلب برای ارائه خدمات مزبور در پست های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان علاوه بر 40 پست مزبور،34خیمه نماز،31نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزاب امدادی، 35 ایستگاه سلامت تجهیز شد و بیش از دوهزار نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمراستان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :