آخرین عناوین

پنجشنبه 6 فروردين 1394-20:32 کد خبر:5893

فرماندار نور اعلام کرد:

اقامت ۵۰۰ هزار مسافر در نوشهر

فرماندار نوشهر میزان اقامت مسافران نوروزی در دور اول سفرها را حدود ۵۰۰ هزار نفر شب اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر،محمدعلی قمی اویلی در گفتگو با مهر افزود: این افراد در مجتمع های تفریحی و توریستی، خانه های مسافر، مناطق اسکان فرهنگیان، کمپ ها و اقامتگاههای درنظر گرفته شده اسکان یافتند.

وی با اشاره به دایر شدن نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر گفت: صنایع دستی ۲۰ استان کشور در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است و روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر از آن بازدید می کنند.

وی گفت: پیش بینی می شود که تا پایان نمایشگاه بیش از نیم میلیون نفر از جاذبه های صنایع دستی استانها بازدید داشته باشند.

فرماندار نوشهر با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ تورمحوری سفرهای نوروزی آن را در کاهش بار ترافیکی شهرهای گردشگرپذیر موثر خواند و در عین حال تصریح کرد: شهرستان ۹۰ هزارمسافر – شب ظرفیت اقامت دارد.

قمی با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان گفت: شرایط لازم برای میزبانی مسافران مهیاست.

جشنواره قلمبانان بی رقم برگزار می شود

همچنین حسن قمی نجارده مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: جشنواره قلمبانان بی رقم و نوروز در قاب رسانه در شهرستان برگزار می شود.

وی حمایت از رسانه ها بویژه خبرگزاریها را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی سفر درنظر دارد جشنواره نوروز در قاب رسانه در قالب خبر، تیتر، گزارش، عکس، لید و غیره برگزار کند.

قمی نجارده از اصحاب رسانه شهرستان خواست تا آثارشان را تا ۲۰ فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: متقاضیان می توانند آثارشان را که از ۲۵ اسفندماه با شروع طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه تهیه و تولید کرده اند به جشنواره ارسال کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :