آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-14:15 کد خبر:5899

فرماندار نوشهر خبر داد:

اقامت بیش از 500 هزار مسافر در نوشهر

فرماندار نوشهر از اقامت بیش از 500 هزار مسافر و گردشگر نوروزی تاکنون در نوشهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی قمی‌اویلی صبح امروز در حاشیه بازدید از اماکن تفریحی و توریستی این شهرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ تورمحوری سفرهای نوروزی آن را در کاهش بار ترافیکی شهرهای گردشگرپذیر موثر دانست و اظهار کرد: شهرستان نوشهر دارای ظرفیت 90 هزار مسافر شب ظرفیت اقامت دارد.

وی افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان نوشهر تمامی شرایط لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی مهیا است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: میزان اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در دور نخست سفرهای تعطیلات نوروز 94 به بیش از نیم میلیون نفر شب رسید.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد میهمانان نوروزی در مجتمع‌های تفریحی و توریستی، کمپ‌ها، اقامت‌گاه‌ها، خانه‌های مسافر و محل‌های ویژه اسکان فرهنگیان اسکان یافتند که از نظر امکانات در شرایط مطلوب و رضایت‌بخشی قرار دارند.

قمی‌اویلی به برپایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در نوشهر اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه، آثار صنایع‌دستی 20 استان کشور به نمایش گذاشته شده است و روزانه بیش از 10 هزار نفر نیز بازدیدکننده دارد.

به گفته وی پیش‌بینی می‌شود تا روز پایانی این نمایشگاه، بیش از نیم میلیون نفر از جاذبه‌های صنایع‌دستی استان‌های کشور بازدید کنند.

برگزاری جشنواره «قلم‌بانان بی‌رقم» در نوشهر

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر نیز اظهار کرد: جشنواره «قلم‌بانان بی‌رقم» و نوروز در قاب رسانه در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

حسن قمی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی سفر در نظر دارد جشنواره نوروز در قاب رسانه را در قالب خبر، تیتر، گزارش، عکس و غیره برگزار کند و هدف این جشنواره در راستای حمایت از رسانه‌ها و به‌ویژه خبرگزاری‌ها است.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه شهرستان نوشهر باید آثار خود را تا روز 20 فروردین ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه باید مربوط به زمان آغاز اجرای طرح‌های نوروزی از 25 اسفند ماه 93 تا 15 فروردین 94 باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :