آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-14:16 کد خبر:5900

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد:

اسکان 2708 مسافر نوروزی در مدارس آمل/ پذیرش ادامه دارد

مدیر آموزش و پرورش آمل از اسکان 2 هزار و 708 مسافر نوروزی در مدارس تجهیز شده ستاد اسکان در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،حمید محمدنسب امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: برای ستاد اسکان نوروزی مسافران در روزهای تعطیل 94 تعداد 22 مدرسه در نظر گرفته شد که پنج مدرسه نیز به عنوان پشتیبان برای اقامت مسافران مهیا شدند.

وی افزود: هم‌اکنون 205 کلاس هم برای اسکان مسافران نوروزی آماده پذیرش است.

محمدنسب با اعلام اینکه صبح روز ششم فروردین 1394 تعداد 2 هزار و 708 مسافر نوروزی در مدارس تجهیز شده ستاد اسکان در این شهرستان اقامت کردند، بیان کرد: این تعداد در قالب 518 خانواده بودند.

وی با اعلام اینکه 70 نفر از عوامل فرهنگی شامل مدیران مدارس، کارشناسان فرهنگی، کارکنان و سرایداران به صورت کشیک در خدمت مهمانان نوروزی هستند، گفت: نخستین اسکان نوروزی در شهرستان آمل در روز 28 اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت و همکاران فرهنگی ستاد اسکان به صورت شبانه‌روزی حتی در ساعت دو بامداد روزهای مختلف نوروز پذیرش مسافران را انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه این شهرستان یکی از مهم‌ترین ورودی‌های گردشگران و مسافران نوروزی به شمال است که نه تنها در تعطیلات عید بلکه در بیشتر روزهای سال شاهد حضور گردشگران، مسافران و توریست در آن هستیم، ادامه داد: اداره آموزش و پرورش آمل همانند سال‌های گذشته برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

محمدنسب بیشترین اسکان مسافران را در روزهای دوم و سوم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: مسافران آستان ملکوتی امام رضا (ع) نیز در این مدت برای زمان کوتاهی در آمل اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه میانگین اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان دو شب اقامت بوده است، اظهار کرد: در این بین مسافرانی برای مدت سه شب نیز اقامت داشته و حتی تعدادی از مسافران و گردشگران اماکن اقامتی آموزش و پرورش را تا 9 شب رزرو کردند.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: با تلاش همه همکاران فرهنگی و مسئولان شهرستانی می‌خواهیم تعطیلات مطلوب و خاطره‌انگیزی را برای مسافران نوروزی به شمال کشور رقم بزنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :