آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-14:18 کد خبر:5901

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

خدمات و امکانات مازندران باید پاسخگوی گردشگران باشد

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: خدمات و امکانات ما باید پاسخگوی جمعیت استان و گردشگرانی شود که به عنوان جمعیت شناور استان محسوب می‌شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور مشاور رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد، اظهار داشت: ارزیابی از فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد سفر باید انجام شود.

وی با بیان اینکه در اقدامات انجام شده، معدل کار مهم است، گفت: باید ارزیابی شود که نسبت به سال قبل چه اقداماتی مناسب‌تری صورت گرفته است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه بعضی مسافران گلایه‌مندی‌هایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: خدمات و امکانات ما باید پاسخگوی جمعیت استان و گردشگرانی شود که به عنوان جمعیت شناور استان محسوب می‌شوند.

فلاح با بیان اینکه نظارت‌ها در این ایام باید افزایش یابد تا برخی افراد با سودجویی منجر به ایجاد گرانی نشوند، تصریح کرد: جاده و ترافیک و... دارای اهمیت است اما این اقدامات نباید از چشم ما پنهان باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید برای نشاط مردم هم برنامه‌ریزی کنیم، بیان داشت: بهترین روزهای سال کشور را در مازندران داریم و این از فاکتورهای مهم حضور گردشگران در مازندران است اما باید دیگر مولفه‌ها را هم تقویت کنیم.

وی با تاکید بر توجه به رضایت مردم و گردشگران، خاطرنشان کرد: نظرسنجی که از گردشگران انجام می‌شود باید به صورت روزانه آنالیز شود و به موقع از این اطلاعات استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در کنار همه خدماتی که ارائه می‌دهیم مشکلاتی هم وجود دارد که نسبت به رفع آن باید اقدام کنیم، اظهار داشت: مسئولان کمیته‌های ستاد سفر در ستادهای شهرستانی هم حضور یابند.

فلاح با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد سفر در مازندران تاکنون به خوبی مدیریت شده است، گفت: مازندران بهشت روی زمین است و باید از نعمت‌های خدادادی به خوبی بهره ببریم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :