آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-14:21 کد خبر:5903

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت توجه به گردشگری در روستاهای مازندران

استاندار مازندران با اشاره به استقرار 550 هزار نفری مسافران در روستاهای مازندران، گفت: سیاست ما در روستاهای مازندران باید روستاهای گردشگری باشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح‌جلودار پیش‌ از ظهر امروز در نخستین همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی پنج روستای کشتله بخش گتاب بابل در زمین ورزشی روستای شوب محله کشتله با تبریک عید فاطمی، اظهار داشت: مازندران از نخستین استان‌های پیشرو کشور است که دین شیعه را پذیرفت و تقارن نوروز با شهادت حضرت فاطمه (س) مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در جوامع امروزی، افزود: سیاست دولت در امر ورزش همگانی جزو سیاست‌های مهم و کلان است که ما در استان این سیاست‌ها را دنبال می‌کنیم.

فلاح‌جلودار برگزاری مسابقات کشتی جهان در جویبار و برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران را از جمله افتخارات ورزشی در مازندران برشمرد و عنوان کرد: کسب 333 مدال رنگارنگ قهرمانی و کسب رتبه نخست قهرمانی ورزش کشور از دیگر افتخارات ورزش مازندران است.

استاندار مازندران با اشاره به نام‌گذاری سال 94 به عنوان سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی گفت: ما از آغازین روزهای سال‌جاری این شعار را محقق کردیم و آغاز حرکت توسعه‌ای براساس همدلی، وحدت و انسجام  در کارهای اجرایی بود.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در بحث اقتصاد و درآمد داشته‌ایم 200 میلیارد تومان برای آب روستایی هزینه کردیم و امسال نیز یک هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار ردیف استانی و ملی داریم که در حال حاضر نگاه به مازندران نگاه ملی است.

این مسئول از استقرار 550 هزار نفر از گردشگران در روستاهای مازندران خبر داد و متذکر شد: باید تلاش کنیم روستاهای مازندران از روستاهای الگو گردشگری در کشور باشد.

فلاح‌جلودار اذعان داشت: در حال حاضر بافت روستایی تغییر نکرده و الگوی خوبی نداریم و همچنان به روش سنتی اداره می‌شود که باید تلاش کنیم شرایط مناسبی به وجود آید، سیاست ما در روستاهای مازندران باید روستاهای گردشگری باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :