آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-15:21 کد خبر:5904

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اعلام کرد:

اقامت 5 میلیون گردشگر در مازندران

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از 28 اسفند تا روز 6 فروردین چهار میلیون و 883 هزار نفر شب اقامت در این استان داشتیم.

 

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور مشاور رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد، اظهار داشت: تا روز گذشته بیش از هزار و 100 خبر از سوی رسانه‎‌های مستقر در ستاد اجرایی سفر مازندران منتشر شد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با نعمت‌هایی که خدا به مازندران هدیه کرده و با فعالیت همکاران ستاد، نوروز خوشی را برای مردم رقم بزنیم، گفت: احساس بر این بود با وجود برودت هوا، مسافران کمتری را در مازندران شاهد باشیم اما حضور مسافران در سراسر مازندران نشان‌دهنده این است که مردم ایران اسلامی، به مازندران با تمام سرسبزی و بارندگی‌ها علاقه‌مند هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 10.5 درصد از تردد جاده‌ای کشور در محورهای مازندران صورت گرفته است، ادامه داد: از 28 اسفند تا روز 6 فروردین جمعیتی بیش از چهار میلیون و 883 هزار نفر شب اقامت در استان داشتیم.

نبیان با بیان اینکه این آمار، جدای از افرادی است که در ویلاهای شخصی ساکن می‌شوند، افزود: جمعیت گردشگر مازندران در ایام نوروز، بسیار بیشتر از رقمی است که از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر اعلام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل کمیته دهیاری‌ها برای نخستین‌بار در سطح کشور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، عنوان کرد: با توجه به اقلیم و وضعیتی که روستاها دارند، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند و بخش اعظمی از گردشگران مازندران در روستاها ساکن شدند.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه کاهش تصادفات را از ابتدای آغاز به‌کار ستاد سفر در مازندران شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی و... فعالیت‌های خوبی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران دارند و از هرگونه مشکل در راه‌های ورودی مازندران جلوگیری کردیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی شدید از اواخر روز چهارشنبه در محور هراز مشکل به وجود آمد که با دستور استاندار مازندران این مشکل با 14 ساعت کار مستمر، رفع شد، متذکر شد: فعالیت‌های اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران مستمر بوده و نیازمند قدردانی است

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :