آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-17:53 کد خبر:5908

استاندار مازندران:

ظرفیت مازندران در کشور دیده نمی‌شود

استاندار مازندران گفت: مازندران ظرفیت بی‌نظیری دارد که در کشور دیده نمی‌شود و این توانمندی‌ها باید با فراهم کردن امکانات به‌منظور توسعه اقتصادی اجرایی شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح‌جلودار ظهر امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استانداری مازندران در سال گذشته رویکرد خوبی در اجرای فعالیت‌های عمرانی در استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها حامی خوبی در توسعه استان محسوب می‌شوند، افزود: برخی انتقادها از سوی رسانه‌ها سبب شد تا مسئولان مطالبه‌گر شوند.

فلاح مازندران را استانی با ظرفیت‌های مستثنی از کشور دانست و تصریح کرد: مازندران ظرفیت بی‌نظیری دارد که در کشور دیده نمی‌شود و این توانمندی‌ها باید با فراهم کردن امکانات به‌منظور توسعه اقتصادی اجرایی شود.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران جذب بخش خصوصی را با هدف توسعه اقتصادی از اولویت‌های استان دانست و ادامه داد: در دریا طرح‌های خوبی از سوی شیلات در حال اجراست که برای فارغ‌التحصیلان این رشته اشتغال‌زایی خوبی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای استفاده از امکانات استان فرصت‌سوزی نشود، خاطرنشان کرد: مازندران از استان‌هایی است که بیشترین تغییر استاندار را به خود دیده است.

فلاح بحث زباله را در مازندران پدیده‌ای نامیمون دانست و گفت: در سال‌های اخیر معضل زباله در مازندران از لحاظ نگاه داخل استانی موضوعی عادی شده است.

وی با اعلام اینکه معضل زباله امسال رفع می‌شود، افزود: پیگیر ساماندهی معضل زباله از طریق شهرداری و دهیاری‌های استان هستیم.دستور کار ستاد اجرایی خدمات سفر رسیدگی و رفع مشکلات استان در ایام نوروز باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران از خدمات اصحاب رسانه در ستاد اجرایی خدمات سفر تشکر کرد و گفت: از ابتدای طرح تاکنون هزار و 100 گزارش از سوی رسانه‌های مازندران منتشر شد.

علی نبیان با بیان اینکه شعار رهبری سرلوحه فعالیت‌های مسئولان استانی قرار دارد، افزود: کارهای استان با همدلی و هم‌زبانی با مردم انجام می‌شود.

وی ایمن‌سازی محور ساری ـ فرح‌آباد را از پروژه‌های عمرانی استانی دانست و گفت: 9 دور برگردان برای جاده فرح‌آباد ساری در نظر گرفته شد که از سال گذشته سه دور برگردان اجرا شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :