آخرین عناوین

جمعه 7 فروردين 1394-23:38 کد خبر:5910

اخبار جمعیت هلال احمر مازندران در یک نگاه:

فعالیت ها و خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر مازندران در 7 فروردین 94 منتشر شد.


به گزارش خزرخبر،مهمترین اخبار و خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر مازندران،منتشر شد.

&خبر1

اجرای طرح کمپین دوستی با طبیعت در پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

معاون جوانان جمعيت هلال احمراستان مازندران از اجراي طرح كمپين دوستي با طبيعت در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي خبرداد.ب

ه گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران«ليلي احمدي» افزود: هدف اين طرح صيانت و حفاظت از محيط زيست و پاكسازي پاركها و اماكن تفريحي از پسماندها و زباله مي باشد كه با همكاري مسافرين و گردشگران نوروزي و در قالب كمپين اجرا خواهد شد.

وي گفت:اين كمپين با شعار«من امروز يك زباله را از زمين برداشتم،شما چطور؟»اجرا خواهد شد و شركت كنندگان به منظور شركت در اين مسابقه مي توانند نظرات خود را به شماره پيامك30008147روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران ارسال نمايند.

وي گفت:به قيد قرعه به شماري از شركت كنندگان  جوايز نفيسي از سوي معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان اهداء خواهد شد.

&خبر2

بازدید مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان نور

مديركل روابط عمومي و ارتباط مردمي جمعيت هلال احمر از پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي شهرستان نور بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران در اين بازديد «مهندس وحيد رحمتي رودسري » از تمهيدات و خدمات جمعيت هلال احمراستان  تقدير كرد.

وي در دفتر يادبود اين پست نوشت:«در جمع همكاران زحمتكش پست سردار شهيد نورالدين حضور يافته و از نزديك شاهد راهنمايي بسيار خوب اين جوانان پرانگيزه بودم. خداوند توفيقتان دهد كه در اين روزهاي بهاري و سفر، فرصت خدمت به مردم را بر كنار خانواده بودن ترجيح داده ايد.

&خبر3

تقدیر نماینده قائمشهر ،جویبار و سوادکوه از خدمات جمعیت هلال احمر

نماينده مردم قائمشهر،جويبار،سوادكوه،سوادكوه شمالي وسيمرغ ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر در شهرستان قائمشهر از خدمات اين جمعيت تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «مهندس كمال عليپور» گفت: از خدمات جوانان پرشور  عضو جمعيت هلال احمر كه عاشقانه و خالصانه به ميهمانان نوروزي استان خدمت رساني مي كنند سپاسگزارم.

وي همچنين از مديريت و تمامي اعضاي جمعيت هلال احمر استان به خاطر برنامه ريزي خوب براي پاسخگويي به نيازهاي گردشگران نوروزي تقديركرد.

&خبر4

خذمات درمان سرپایی هلال احمر مازندران به 2800 گردشگر نوروزی

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از پوشش امدادي 268 حادثه از آغاز طرح هاي نوروزي اين جمعيت خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران« مهدي ولي پور» با اشاره به پوشش امدادي 268حادثه از آغاز طرح نوروزي هلال احمر استان در 25 اسفند گفت: ارائه خدمات امدادي لازم به 77سانحه جاده اي، 2 حادثه كوهستان ، 31 فقره حوادث متفرقه و همچنين158فقره فوريت هاي امدادي مراجعين به پايگاههاي امدادي از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر استان مازندران بوده است.

وي افزود:ارائه خدمات امدادي لازم به 2952مصدوم،ارائه خدمات درمان سرپايي به 2874نفر،اسكان اضطراري791نفرو انتقال 78مصدوم به مراكز درماني از ديگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولي پورگفت:در اين عملياتها 1796 نفر در قالب 481تيم امدادي با بكارگيري 127دستگاه آمبولانس و خودروي امدادي مشاركت داشتند.

&خبر5

خدمات هلال احمر مازندران به 3 هزار گردشگر نوروزی مراجعه کننده به ایستگاه های سلامت

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران از خدمت رساني اين جمعيت به 3هزارنفراز گردشگران نوروزي مراجعه كننده به ايستگاههاي سلامت و انجام رايگان تست قندخون و فشارخون خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران«مهدي ولي پور»گفت: ازآغاز طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در 25اسفند تا كنون بيش از 254هزارنفر از گردشگران و مسافرين نوروزي با مراجعه به پست هاي مزبورخدمات لازم را دريافت كردند.

به گفته ولي پور،250هزار نفر با مراجعه به ايستگاههاي ايمني و راهنمايي ،2992نفر با مراجعه به ايستگاههاي سلامت،3351نفر با مراجعه به خيمه هاي نماز،2479نفر با مراجعه به فضاي دوستداركودك و617نفر با مراجعه به ايستگاههاي طرح داوطلب يار خدمات موردنياز را دريافت كردند.

وي همچنين گفت:تاكنون بيش از254هزاربسته فرهنگي ،بروشور اطلاع رساني و نقشه راهها و اماكن تفريحي و تاريخي بين مسافرين نوروزي توزيع شد.

وي افزود:1017نفر عضو جوان و 96 نفر عضو داوطلب براي ارائه خدمات مزبور در پست هاي ايمني و سلامت مشاركت داشتند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران خاطرنشان كرد: براي اجراي طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در استان علاوه بر 40 پست مزبور،34خيمه نماز،31نمايشگاه محصولات فرهنگي و تجهيزاب امدادي،35ايستگاه سلامت تجهيز گرديد و بيش از دوهزار نفر از جوانان آموزش ديده عضو جمعيت هلال احمراستان در اجراي اين طرح مشاركت دارند.

&خبر6

اجرای طرح کمپین دوستی با طبیعت در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

معاون جوانان جمعيت هلال احمراستان مازندران از اجراي طرح كمپين دوستي با طبيعت در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران«ليلي احمدي» افزود: هدف اين طرح صيانت و حفاظت از محيط زيست و پاكسازي پاركها و اماكن تفريحي از پسماندها و زباله مي باشد كه با همكاري مسافرين و گردشگران نوروزي و در قالب كمپين اجرا خواهد شد.

وي گفت:اين كمپين با شعار«من امروز يك زباله را از زمين برداشتم،شما چطور؟»اجرا خواهد شد و شركت كنندگان به منظور شركت در اين مسابقه مي توانند نظرات خود را به شماره پيامك30008147روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران ارسال نمايند.

وي گفت:به قيد قرعه به شماري از شركت كنندگان  جوايز نفيسي از سوي معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان اهداء خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :