آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-14:31 کد خبر:5911

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران اعلام کرد:

مراجعه بیش از 53 هزار نفر به پایگاه‌های هلال‌احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از مراجعه بیش از 53 هزار نفر به پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،مهدی ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین اقدامات انجام شده امداد و نجات جمعیت هلال‌‎احمر مازندران اظهار کرد: در بخش امداد و نجات بیش از 16 مورد عملیات در سطح جاده‌ها یک مورد در منطقه کوهستانی و 19 مورد مراجعه حضور به پایگاه‌های هلال‌احمر داشتیم.

وی تعداد مصدومانی که از خدمات این نهاد در استان بهره‌مند شدند را بیش از 466 نفر اعلام کرد و گفت: 445 مورد نفر به صورت سرپایی و 21 نفر با انتقال به مراکز درمانی از خدمات امداد و نجات جمعیت‌ هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران در ادامه با اعلام اینکه تنها در روز گذشته 927 مورد مصدوم به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر مراجعه کرده و یا از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند، افزود: بیش از 24 مورد اسکان اضطراری انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیت 63 تیم شرکت‌کننده در عملیات امداد و نجات اشاره کرد و گفت: 249 نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر در عملیات امداد و نجات به‌کارگیری شدند.

ولی‌پور در ادامه به ایستگاه‌های متعدد جمعیت هلال‌احمر در سطح استان اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های سلامت، خیمه‌های نماز و ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی آماده ارائه خدمات به مسافران و مردم مازندران هستند.

وی در ادامه تعداد کل مراجعان به پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران را 53 هزار و 944 نفر اعلام کرد و گفت: بیش از 52 هزار و 467 نفر به ایستگاه‌های راهنمایان نوروزی این نهاد مراجعه کردند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :