آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-14:46 کد خبر:5914

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد:

گران‌فروشان در مازندران بیش از 40 میلیون ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشان در طرح نظارت نوروزی بیش از 40 میلیون ریال جریمه شدند.


به  گزارش خزرخبر،مهدی عباسی در گفت‌وگو با فارس، درباره اقدامات تعزیرات حکومتی مازندران برای جلوگیری از گران‌فروشی اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی مازندران از نیمه‌دوم اسفند ماه در مازندران آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از زمان شروع طرح بیش از یک‌هزار و 556 پرونده کالا و خدمات دریافت شد که 90 پرونده در حوزه بهداشت، 28 پرونده قاچاق کالا، 52 پرونده نیز در حوزه واحد صنفی بود و بقیه پرونده نیز مربوط به سایر کالاها و خدمات بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح نظارت نوروزی تاکنون بیش از یک‌هزار و 733 پرونده مختومه شد که متخلفان بیش از 4 میلیون تومان جریمه شدند.

وی درباره جزئیات تخلفات گفت: 511 پرونده گران‌فروشی، 646 پرونده عدم درج قیمت، 187 مورد عدم صدور فاکتور، 61 مورد کم‌فروشی و نیز سایر موارد در این ایام مورد رسیدگی قرار گرفت.

عباسی در ادامه با اعلام اینکه شیفت نورزی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران دائر است، افزود: پرونده‌های وارده در مدت 15 روز رسیدگی و تعیین تکلیف می‌شود.

وی در پایان بیشترین تخلفات در این ایام را مربوط به ارزاق و مایحتاج مردم اعلام کرد و گفت: تلاش کردیم که روند رسیدگی به پرونده ارزاق عمومی به صورت جدی‌تر رسیدگی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :