آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-20:30 کد خبر:5917

فرماندار نکا اعلام کرد:

محدودیتی برای سرمایه‎گذاری گردشگری در نکا وجود ندارد

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه گسترش ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی نکا از اولویت‌های این شهرستان است، گفت: محدودیتی برای سرمایه‎گذاری گردشگری در نکا وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر،رحیم قاسمی‌طوسی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان نکا با گرامیداشت سال جدید اظهار داشت: نوروز فصل شکوفتن و نوزایی و فصل آغاز گشایش و رونمایی از خوبی‌ها است که باید در توسعه و رشد خوبی‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به شعار سال جدید توسط رهبری افزود:‌ سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌ نام سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده که همراهی و هم‌دلی مردم و دولت توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرده و در توسعه و پیشرفت تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان نکا گفت: افتخار ما این است آغاز سال نوی ما با بهار طبیعت و شکوفتن زیبایی‌ها همراه است و بهار با همه زیبایی‌ها به ما نوید سالی خوب می‌دهد پس ما هم، باید هم مهربان باشیم و دست دوستی، مهربانی، مهر و عطوفت به یکدیگر دهیم.

قاسمی‌طوسی ادامه داد: وجود ارتباط تنگاتنگ و اعتماد در بین مردم و دولت موجب موفقیت در کارها می‌شود که باید امسال سرلوحه کار ما قرار گرفته و بدانیم با عملیاتی کردن شعار امسال، شعارهای سال‌های گذشته نیز محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه مازندران خطه‌ای مهمان‌پذیر است و در طول نوروز شاهد میلیون ها مسافر هستیم و امسال نیز تا کنون ورود مسافران از مرز 5 میلیون نفر به مازندران گذشته باید ظرفیت‌های مختلف گردشگری استان به‌درستی به مسافران شناسانده شود.

فرماندار شهرستان نکا ادامه داد: شهرستان نکا هم از جمله شهرستان‌هایی است که دارای مواهب خدادادی بی‌شماری اعم از دشت، کوهستان، دریا و جنگل‌های بکر و زیباست که این ظرفیت‌ها در کنار اماکن تفریحی و تاریخی باید به‌درستی به مسافران شناسانده شود.

قاسمی‌طوسی از آماده باش کامل ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان نکا خبر داد و افزود: سه ایستگاه ایمنی و سلامت پلیس و یک کمپ هلال احمر به‌منظور افزایش سلامت و ایمنی در سفر، پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و امداد و راهنمایی مسافران در شهرستان فعال است.

وی در ادامه از فعالیت پایگاه‌های سلامت محور، پایگاه‌های دوستدار کودک، خیمه‌های نماز و 3 کمپ اسکان در شهرستان نکا خبر داد و اضافه کرد: زیباسازی شهری، ایجاد ایمنی، اسکان مناسب، فضاسازی مناسب پارک‌ها، کنترل ترافیک و... از جمله تمهیدات اندیشیده شده در طول نوروز امسال بوده است.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری نکا وجود ندارد، گفت: گسترش ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی نکا از اولویت‌های برنامه‌ها شهرداری است که با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در این راستا از سرمایه‌گذاران مختلف در بخش گردشگری استقبال می‌کنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :