آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-17:0 کد خبر:5928

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آمل خبر داد:

هراز پرترددترین جاده توریستی کشور است/ اقامت ۸۵ هزار نفر در آمل

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آمل گفت: هراز پرترددترین جاده توریستی کشور است.


به گزارش خزرخبر،محمدرضا شیدفر در گفتگو با مهر از آخرین وضیعت گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: سه میلیون و ۵۸۰ هزار نفر از ۲۷ اسفند تا به امروز وارد ورودی شهرستان شده و از این تعداد نیز ۸۵هزار نفر در آمل اقامت کردند که ۳درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم .

رئیس اداره میراث فرهنگی آمل بیان داشت:تا به امروز این ۸۵هزار مسافر در هتل ها، مسافرخانه ها، کنپ ها و مدارس اقامت پیدا کردند و در ۲۲ مدرسه ۶هزار نفر مستقر شدند.

شیدفر یکی از دلایل مهم افزایش اقامت را برگزاری طرح تورهای رایگان و آمل گردی عنوان و ابراز داشت:به صورت رایگان توسط انجمن صنفی تورهای گردشگری آمل تورهای رایگان برای توریست ها و مسافرین صورت می گیرد که این امر باعث افزایش اقامت در آمل شده.

وی افزود:درصد بازدید از موزه ها و آثار های تاریخی شهرستان نسبت به مشابه سال قبل افزایش چشم گیری داشته که این امر برای شهر فرهنگی و تاریخی آمل بسیار حائز اهمیت است.

گسترده ترین اجرای استقبال نوروزی کشور در آمل اجرا شد

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آمل با اشاره به اجرای برنامه استقبال نوروزی از مسافران در پارک جنگلی میرزاکوچک خان این شهرستان، بیان کرد: گسترده ترین برنامه استقبال نوروزی کشور با مراسم های متنوع، خاص و محلی در پارک جنگلی میرزاکوچک خان با حضور خیل کسیری از مسافران، گردشگران و مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: دو نمایشگاه صنایع دستی کی در بلیران با ۲۰ غرفه و دیگری در محل دائمی نمایشگاه در شهرستان آمل دایر است.

این مسئول با اعلام رضایت از وضیعت امنیتی شهرستان در ایام عید، حضور اورژ انس هوایی را در محور هراز توسط شهرستان آمل اتفاقی نادر بیان کرد و گفت: تلفات جاده ای نسبت به مشابه سال قبل کاهش یافته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :