آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-17:6 کد خبر:5929

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 6 میلیون مسافر شب/ پوشش امدادی ۳۴۷ حادثه در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد مسافران مقیم از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون را ۶ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۵۹۰ نفر شب اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از  مهر، دلاور بزرگ نیا بعداز ظهر یکشنبه در ستاد اجرای خدمات سفر مازندران در جنع خبرنگاران تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی، درمانی و مراکز حمل و نقل عنوان و اظهارداشت: در بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای اقامتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی و... ۱۰۳ مورد تشویق و ۱۷۲ مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شده است.

وی تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را ۷ هزار و ۵۴۰ مورد اعلام و اذعان داشت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا روز گذشته  ۵ هزار و ۴۱۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان ها ۱۸ مورد و تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس را ۱۰۰۷ مورد بیان کرد.

بزرگ نیا با اشاره به انجام ۳ هزار و ۸۵۵ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته، تصریح کرد: در مجموع ۳۱۷ ماموریت امدادی نیز توسط جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.

وی تعداد گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۲۷هزار و ۱۴۳ مورد عنوان کرد و افزود: ۳۴۰ مورد گشت کنترلی، نظارتی استان و شهرستانی انجام شد.

بزرگ نیا با اشاره به ورود ۸۸۴ هزار و ۸۷۴ سواری از مبادی پنجگانه استان، افزود: ۷۷۸هزار و ۸۰۳  سواری نیز از استان خارج شدند.

وی ورود اتوبوس از محورهای استان را ۲۲ هزار و ۱۲۳ مورد و تعداد خروج را ۷ هزار و ۶۲۶ دستگاه اعلام کرد.

بزرگ نیا با بیان اینکه  از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون یک میلیون و ۱۶هزار و ۵۸۴  گردشگر از روستاهای استان بازدید کرده اند، افزود: یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۱۰ گردشگر نیز در روستاهای استان اقامت گزیدند.

پوشش امدادی ۳۴۷ حادثه

 معاون امدادو نجات جمعيت هلال احمر مازندران  از ارائه پوشش امدادی به ۳۴۷ حادثه خبر داد و گفت: در این حوادث به سه هزار و ۹۹۴ مصدوم امدادرسانی شد و هزار و ۲۶۱ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

غلامعلی فخاری اظهار داشت: در اين عملياتها ۲۲۹۷ نفر در قالب ۶۱۴تيم امدادی با بكارگيري ۱۷۲دستگاه آمبولانس و خودروی امدادي مشاركت داشتند.

همچنین مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران ازخدمت رسانی اين جمعيت به ۳۵۰ هزار گردشگر نوروزی خبر داد و گفت: در قالب طرح ایمنی و سلامت سه هزار و ۴۰۰ نفر از ایستگاه های دوستدار کودک بهره مند شدند.

مهدی ولی پور با بیان اینکه هزار و ۲۴۷ نفر عضو جوان و ۱۱۸ نفر عضو داوطلب براي ارائه خدمات در پست هاي ايمنی و سلامت مشاركت داشتند گفت: در مجموع ۳۵ ایستگاه سلامت در استان مجهز شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :