آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-17:9 کد خبر:5930

انتقاد شدید استاندار مازندران از دستگاه های متولی نظارت:

نظارت بر بازار مازندران ضعیف است/مدیران آسیب شناسی کنند

استاندار مازندران از عدم نظارت جدی بر قیمت ها در ایام نوروز انتقاد کرد و گفت: آنطور که باید نظارت بر قیمتها صورت نگرفته است و باید مدیران استانی با حضور در شهرستانها آسیب شناسی داشته باشند.


به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستانهای نوشهر و چالوس در منطقه نمونه گردشگری سیترا افزود: حجم مسافران نوروزی تا روز ۹ فروردین ماه بیش از شش میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر شب بوده است که بیشترین شمار مسافران در نوشهر و چالوس متمرکز شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع سهم تردد در کل کشور سهم مازندران با ۱۰.۳۰ درصد بیشترین رتبه را در کشور بخود اختصاص داده است.

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار نیروی انتظامی به شکل کادر و همیار در حال انجام وظیفه هستند گفت: با فعالیت این نیرو و همکاری پلیس شمار تصادفات حدود ۳۰ درصد و شمار تلفات نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی مازندران، مناسبت و ایده آل برای سفرهای نوروزی است بر لزوم پکسای محورهای مواصلاتی و اصلی و جمع آوری زباله تاکید کرد.

فلاح جلودار با بیان اینکه پیش بینی افزایش مسافران را داریم تصریح کرد: باید از وجود مسافران در زمینه اقتصاد و فرهنگ بهره برد.

وی با تاکید بر بهسازی و نوسازی واحدهای خبازی گفت: همه نانواییها باید به بهترین شکل بهسازی و نوسازی شود زیرا با قوت مردم سرو کار دارند.

اقامت ۱.۲ میلبون مسافر - شب در نوشهر

محمدعلی قمی اویلی فرماندار نوشهر نیز با اشاره به کشیک شبانه روزی دستگاههای مختلف، گفت: یک میلیون و ۲۸۲ هزار نفر – شب در شهرستان اقامت کردند.

وی گفت: مجموعه تفریحی و توریستی سیترا و سی سنگان، بخش کجور، موزه کندلوس به عنوان مناطق پربازدید مسافران بوده است و برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی از جمله اقدامات است که روزانه ۱۰ هزار نفر از آن بازدید کردند.

قمی اویلی به جشنواره بومی و محلی سیترا اشاره کرد و گفت: آداب و رسوم، بازیهای محلی روستاهای شهرستان در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است.

فرماندار نوشهر، ساماندهی اماکن استیجاری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: هزار واحد ویلای استیجاری در قالب طرح خانه مسافر در شهرستان ساماندهی شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :