آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-17:16 کد خبر:5932

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خبر داد:

استقرار 230 پایگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرها/کشیک 24 ساعته دستگاه های خدمات رسان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در مبادی ورودی شهرها پایگاه اطلاع‌رسانی دارند، گفت: 230 پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها در مبادی ورودی شهرها مستقر است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد محمدی‌تاکامی بعدازظهر امروز در ستاد اجرایی سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 18 دستگاه اجرایی زیرمجموعه کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان کشیک 24 ساعته هستند، گفت: در گردنه‌های مهم اکیپ‌های راهداری با تجهیزات کامل مستقر هستند که در این ایام با بارش برف هم مواجه بودیم و این گروه‌ها اقدامات لازم را در جاده‌ها انجام دادند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در مبادی ورودی شهرها پایگاه اطلاع‌رسانی دارند، ادامه داد: 230 پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها در مبادی ورودی شهرها مستقر است.

محمدی با بیان اینکه از 25 اسفند تا امروز بیش از 90 هزار نفر از طریق راه‌آهن جابه‌جا شدند، افزود: در این مدت بیش از 61 میلیون لیتر بنزین سوپر و معمولی، بیش از پنج میلیون لیتر نفت سفید و 9.5 میلیون کیلوگرم سی.ان.جی توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های خدمات‌رسان، تصریح کرد: 850 مورد اتفاقات آب، 1800 مورد اتفاقات برق، یک مورد اتفاقات گاز و 12 مورد هم خرابی تلفن گزارش شد که مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه 170 اکیپ در محورهای جلگه‌ای و 300 اکیپ در گردنه‌های استان مستقر هستند، بیان داشت: 14 هزار نفر ساعت گشت‌های راهداری و یک میلیون متر مکعب برف‌روبی را در بین محورها داشتیم.

وی با اشاره به پنج میلیون متر مکعب ریزش‌برداری در محورهای مازندران، ادامه داد: 1300 متر گاردریل را اصلاح و 1800 مورد علائم و تجهیزات جاده‌ای را دوباره نصب کردیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با بیان اینکه گردشگران 28 هزار چادر مسافرتی را در مناطق از پیش تعیین شده نصب کردند و  یک‌صد هزار نفر گردشگر در این مناطق ساکن شدند، گفت: 280 هزار نفر گردشگر هم در مناطقی که ما چادر نصب کرده بودیم اسکان یافتند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :