آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-23:34 کد خبر:5934

اقدام جالب توجه استاندار مازندران:

استاندار مازندران دستور حل مشکل پایگاه هلال‌احمر سی‌سنگان را صادر کرد

با پیگیری خبرنگاران نوشهری، استاندار مازندران دستور حل مشکل راه اختصاصی برای پایگاه هلال‌احمر سی‌سنگان را صادر کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با توجه به اینکه پایگاه امداد و نجات هلال احمر در منطقه گردشگری سی‌سنگان نوشهر به عنوان پرعملیات‌ترین پایگاه امدادی استان مازندران محسوب می‌شود و دارای رتبه نخست استان مازندران و پنج کشور از نظر عملیات‌های امداد و نجات است به‌دلیل نداشتن راه دسترسی اختصاصی برای تردد آمبولانس و خودروهای امدادی در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

این موضوع از سوی خبرنگاران نوشهری به اطلاع ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران که برای شرکت در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های نوشهر و چالوس به منطقه نمونه و ملی گردشگری سیترای نوشهر سفر کرده بود، رسید.

استاندار مازندران نیز بلافاصله برای بررسی این مشکل به منطقه سی‌سنگان در شرق نوشهر رفت و از نزدیک در جریان کامل مشکل راه دسترسی اختصاصی برای تردد آمبولانس و خودروهای امدادی‌ پایگاه هلال احمر مستقر در سی سنگان نوشهر قرار گرفت و به همین منظور دستور حل مشکل راه اختصاصی برای پایگاه هلال احمر سی‌سنگان را صادر کرد.

در این بازدید فرماندار نوشهر که استاندار مازندران را همراهی می کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استاندار مازندران از نزدیک وضعیت پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان نوشهر را مورد بازدید و ارزیابی خود قرار داد.

محمدعلی قمی‌اویلی گفت: استاندار مازندران از طریق سازمان جنگل‌ها برای حل این موضوع اقدامات لازم را مورد پیگیری قرار داد و به به زودی این مشکل به طور کامل حل می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :