آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-23:46 کد خبر:5935

انتقاد فرماندار چالوس از جهاد کشاورزی و صنعت و معدن:

توزیع میوه های نامطلوب / ناکافی بودن آب شرب در هچیرود

فرماندار چالوس از برخورد با گران‌فروشان در همان صحنه تخلف در حوزه شهرستان چالوس خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدناصر زندی امشب در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران که با محوریت شهرستان‌های نوشهر و چالوس و با حضور استاندار مازندران در ساحل تفریحی و توریستی سیترای نوشهر برگزار شد، از آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس از ابتدای بهمن 93 خبر داد و اظهار کرد: اعضا و کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس در همان جلسه نخست مشخص و دستور اجرای برنامه‌های ستاد را صادر کردیم و فعالیت و عملکرد ستاد خدمات سفر چالوس نسبت به سال گذشته بسیار کامل‌تر و فعال‌تر بود و اقدامات خوبی انجام شد.

وی ترافیک را نخستین و اصلی‌ترین مشکل در چالوس دانست و افزود: قطعه چهار آزادراه تهران‌ ـ شمال در حد فاصل مرزن‌آباد تا چالوس و نیز تونل شهری در محور کمربندی چالوس به نوشهر که در دستور کار آماده‌سازی ایام نوروز بود با تلاش و جدیت شبانه‌روزی همه دستگا‌ه‌های اجرایی بر روی این پروژه‌ها، بازگشایی انجام شد و در این بازگشایی تونل شهری نقش بسیار مطلوبی در کاهش بار ترافیکی ایفا کرد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه قبل از فرا رسیدن عید نوروز مسیر جنوب به شمال قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد، تصریح کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شد مقرر شد تا مسیر شمال به جنوب آزادراه نیز در روزهایی که وضعیت آب و هوایی مطلوب است و مشکلی ایجاد نمی‌شود به زیر بار ترافیکی برود که هم‌اکنون نیز تردد در این مسیر آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مشکل موجود مربوط به پل سردآبرود است که راهداری قول تجهیز کارگاه آن را داد و تلاش می‌شود تا قبل از تعطیلات تابستانه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

زندی با اشاره به اینکه مراسم نمادین استقبال از مسافران نوروزی در روز نخست عید در محور آزادراه تهران ـ شمال انجام شد، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی فعال هستند و در حوزه بهداشت و درمان نیز مراکز درمانی و بیمارستانی مشغول خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از توزیع نامطلوب میوه از نظر کمی و کیفی در چالوس ابراز نگرانی کرد و تصریح کرد: این موضوع اعتراض‌های مردمی را در پی داشت و دستگاه‌های متولی مانند جهادکشاورزی، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نیز اداره صنعت، معدن و تجارت به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین از برپایی نمایشگاه ملی اقوام و سوغات در شهر هچیرود چالوس خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه تا پایان نوروز برای بازدید و خرید عموم دایر است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال برای نخستین‌ بار در مرزن‌آباد طرح اسکان مسافران نوروزی اجرا شد که با استقبال بسیار خوب مسافران و گردشگران روبرو شد و در همین راستا پارک سعدآباد مرزن‌آباد نیز برای رفاه حال همگان افتتاح شد.

زندی تصریح کرد: آب شرب در شهر هچیرود چالوس با وجود انجام خط انتقال و نیز حفر چاه همچنان با مشکل آب شرب مواجه است و آب در این شهر به اندازه کافی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گرانی و گران‌فروشی در غرب مازندران نسبت به دیگر شهرهای مازندران بیشتر است، عنوان کرد: به رؤسای تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت دستور دادیم تا با حضور در مناطق مختلف بازار، در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، با متخلفان در همان جا برخورد شود.

وی گفت: اگر مانند شهرهای بزرگ بتوانیم میادین میوه و تره بار ایجاد کنیم می‌توان میوه‌ را به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :