آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-23:50 کد خبر:5936

معاون استاندار مازندران اعلام کرد:

6.5 میلیون مسافر تاکنون در مازندران اقامت پیدا کردند/نظارت ها کافی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از اقامت 6 میلیون و 373 هزار و 500 نفر نوروز در مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان امشب در نشست ستاد اسکان نوروزی مازندران در فرمانداری این شهرستان گفت: مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد شناسایی معضلات سفر، برنامه‌ریزی برای راه‌ حل مشکلات و ارائه خدمات بهینه به مسافران در طول ایام سفر است.

وی با تقدیر از اقدامات شایسته فرمانداران، دبیران و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در سراسر مازندران اظهار کرد: از زمان آغاز‌ به‌کار ستاد تلاش کردیم تا با همدلی بین اعضا بهترین خدمات را به هم‌وطنان ارائه کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اعضای ستاد حتی در لحظات تحویل سال نیز به امور خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی مشغول بودند و خدمت‌رسانی شایسته به مردم را به در کنار خانواده بودن ترجیح دادند تا خاطره خوشی برای گردشگران از مازندران به یادگار بماند.

نبیان با یادآوری شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید هستیم باید به عنوان کارگزاران نظام این شعار مهم را سرلوحه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: قبل از ایام نوروز تلاش کردیم تا هم‌دلی را در استان ایجاد کنیم و اتفاقات خوبی هم در مازندران صورت گرفت.

معاون استاندار مازندران از اقدامات ارزنده فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد و افزود: فرماندهی انتظامی با اضافه کردن 2 هزار نیرو به ارتقاء امنیت استان کمک شایانی کرد که از این تعداد حدود 120 نیرو به پلیس راه مازندران افزوده شد تا امنیت راه‌ها را تأمین کنند.

نبیان اضافه کرد: براساس همین اقدام شایسته بود که رئیس پلیس راهور کشور از کاهش 21 درصدی کشته‌شدگان تلفات جاده‌ای در مازندران خبر داد که این موضوع نشان‌دهنده اراده مسئولان برای کاهش تلفات است.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده هلال‌احمر تصریح کرد: ایجاد خیمه نماز، بازی کودکان، تست فشار خون و قند خون از جمله این اقدامات خوب جمعیت هلال‌احمر استان بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اتفاقات جاده هراز با مدیریت و حضور به موقع دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد و محور کندوان امسال وضعیت مطلوبی داشت و محور سوادکوه نیز برای عبور و مرور باز بود تا مسافران نوروزی بدون مشکلی از این محورها تردد کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به حضور و فعالیت چشم‌گیر 58 شهردار مازندران در این ایام اشاره کرد و افزود: شهرداران علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم بومی منطقه به مسافران نیز خدمات خوبی ارائه کردند و امیدواریم در روزهای باقی‌مانده تلاش اعضای ستاد دوچندان شود.

نبیان یادآور شد: امسال گام بلندی در سوق دادن مسافران به سمت روستاها داشتیم و بر همین اساس کمیته مربوط به مسافرت‌های روستایی تشکیل دادیم.

وی به تشکیل تور گردش رایگان مسافران در شهرستان‌های ساری و آمل اشاره کرد و گفت: این اقدام قابل تقدیر ظرفیت موجود در شهرستان‌ها را بروز می‌دهد تا مسافران علاوه بر دریا و جنگل به دیگر جاذبه‌های گردشگری مازندران نیز توجه کنند.

این مسئول با اشاره به تشکیل نمایشگاه صنایع دستی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: تشکیل نمایشگاه با ظرفیت استان‌های دیگر کار خوبی بود که علاوه بر تبلیغات صنایع دستی استان‌ها در مدت 6 روز توانست فروش 858 میلیون تومانی نیز داشته باشد.

نبیان خاطرنشان کرد: تا امروز  6 میلیون و 373 هزار و 500 نفر اقامت در مازندران داشتیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ضرورت کنترل ادارات صنعت، معدن و تجارت در کنترل قیمت‌های بازار گفت: در روزهای 12 و 13 فروردین باید این نظارت‌ها بیشتر شود تا شاهد افزایش قیمت و کمبود مایحتاج ضروری مردم از جمله مرغ نباشیم.

نبیان در پایان اذعان داشت: گزارش‌ها در برخی از شهرها حاکی از افزایش قیمت برخی از اجناس دارد که باید بازرسان نظارت بیشتری صورت دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :