آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-23:54 کد خبر:5937

فرماندار نوشهر خبر داد:

بازدید روزانه 10 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی کشور/وضعیت امنیت بسیار خوب است

فرماندار نوشهر گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک نگین نوشهر با 100 غرفه از 20 استان کشور برپا شد که روزانه بیش از 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدعلی قمی‌اویلی امشب امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران که با محوریت شهرستان‌های نوشهر و چالوس و با حضور استاندار مازندران در ساحل تفریحی و توریستی سیترای نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر از 25 اسفند 93 در شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد، اظهار کرد: از 28 اسفند 93 تا نهمین روز از نوروز 94 تعداد یک‌میلیون و 300 هزار گردشگر در نوشهر اقامت کردند.

فرماندار نوشهر افزود: با توجه به تقارن نوروز با ایام فاطمیه، برنامه‌های مناسبتی بسیار خوبی برگزار شد و مراسم دسته‌روی عزاداران در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد و حرمت این ایام حفظ شد.

وی به شعار سال «هم‌دلی و هم‌زبانی، دولت و ملت» بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برای خدمت به مردم و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام‌های بهتری برداریم.

قمی‌اویلی خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نوشهر در شهرداری نوشهر مستقر است و تاکنون هشت جلسه برای بررسی وضعیت گردشگری و خدمات‌رسانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی نیز در انتشار اخبار عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند، تصریح کرد: بخشداران، شوراها، دهیاران و شهرداران در حوزه شهرستان نوشهر کشیک های نوروزی دارند و فعال هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر با بیان اینکه شهرداری نوشهر در روزهای پایانی سال با تلاش شبانه‌روزی خود، فضای شهر نوشهر را به شکلی زیبا و مطلوب برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران آماده کرده است، اظهار کرد: حدود 200 شهرک و مجموعه‌های گردشگری سیترا، ساحل آرام انارور، سی‌سنگان، سد خاکی آویدر و موزه فرهنگی و گردشگری کندلوس میزبان مسافران و گردشگران نوروزی در نوشهر هستند و از ابتدای نوروز تاکنون بیش از 6 هزار گردشگر از نخستین و تنها موزه فرهنگی و تاریخی جهان در روستای کندلوس در بخش کجور شهرستان نوشهر بازدید کردند.

وی همچنین از 208 فقره بازرسی و نظارت در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: تمام تلاش کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر سرویس‌دهی مطلوب و رضایت‌مندانه به مسافران و گردشگران است.

قمی‌اویلی افزود: همچنین نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک نگین نوشهر با 100 غرفه از 20 استان کشور برپا شد و روزانه بیش از 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند که آمار بازدیدهای روزانه مردم، مسافران و گردشگران از این نمایشگاه روز به روز در حال افزایش نیز است.

وی بیان کرد: جشنواره بومی و محلی سیترا در منطقه نمونه تفریحی و گردشگری سیترا در قالب نمایشگاه‌ آثار فرهنگی و بومی و محلی روستاهای شهرستان نوشهر به همراه طبخ آش و نان محلی همه روز میزبان خیل عظیم گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

فرماندار نوشهر وضعیت امنیت در شهرستان نوشهر را بسیار رضایت بخش اعلام کرد و گفت: در بخش جرائم و تصادفات با کاهش زیادی روبرو بودیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :