آخرین عناوین

سه شنبه 11 فروردين 1394-13:53 کد خبر:5959

انتقاد جالب مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

برخی از هیئت‌های ورزشی مازندران از نداشتن مدیر لایق رنج می‌برند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: یکی از مسائل جدی که در ورزش باید به آن توجه شود انتصاب اثرگذار و سنجیده است که برخی از هیئت‌های ورزشی استان از نداشتن مدیر لایق رنج می‌برند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در مراسم تقدیر از نخستین مدال‌آور مازندرانی در رشته تیروکمان در مسابقات آسیایی تایلند، اظهار داشت: ورزش قهرمانی و ورزشکارانی که در مقطع قهرمانی تلاش می‌کنند نیاز به توجه بیشتری دارند.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی به افزایش تعداد مدال‌ها کمک می‌کند و سبب می‌شود که تعداد افراد بیشتری جذب ورزش شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در سال 94 تلاش می‌کنیم در میدان‌های مختلف جهانی حضور پررنگ داشته باشد و تلاش داریم با همکاری فدراسیون‌های ورزشی بستر مناسب برای فعالیت قهرمانان ورزشی فراهم شود و میزان اعزام تیم‌ها به مسابقات موثر ورزشی را افزایش دهیم.

این مسئول یکی دیگر از برنامه‌های جدی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران را میزبانی موثر تیم‌های ورزشی در استان عنوان کرد و گفت: از ظرفیت‌ تیم‌های کشورهای همسایه برای برگزاری مسابقات اثرگذاری ورزشی نیز استفاده می‌کنیم.

حسین‌زادگان درباره انتصاب‌های مسئولان ورزش در استان بیان داشت: یکی از مسائل جدی که در ورزش باید به آن توجه شود انتصاب اثرگذار و سنجیده است که برخی از هیئت‌های ورزشی استان از نداشتن مدیر لایق رنج می‌برند.

وی بیان داشت: مماشات و بی‌توجهی به انتصابات در حوزه ورزش قابل قبول نیست و همه تلاش ما این است که در این ارتباط کم‌توجهی نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری مجامع متعدد ورزشی هیئت‌ها در استان، افزود: برنامه‌های که افراد منتخب در مجامع مطرح می‌کنند را پیگیری می‌کنیم تا برنامه‌ها اعلام شده اجرایی شود.

این مسئول تصریح کرد: ورزشکاران و افراد زیرمجموعه هیئت‌های ورزشی نیز باید مطالبات خویش را به صورت جدی از هیئت‌ها پیگیری کنند.

حسین‌زادگان ادامه داد: در برنامه سال‌جاری تلاش داریم که از ورزش‌های گمنام حمایت کنیم و این موضوع در برنامه کاری مسئولان ورزشی در شهرهای استان نیز باید قرار گیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :